چه نوع مردانی به دنبال ازدواج مجدد هستند




فرضیه تنوع طلبی آشفته در مردان
بعضی از مردان اقدام به تعدد زوجات می‌نمایند و اینان هیچ‌گونه مشکلی در ارتباط جنسی با همسرخود ندارند. به گونه‌ای تنوع در روابط جنسی با فرد دیگری را
خواستار هستند. یعنی اینان زمانی که اقدام به  همسر گزینی می‌کنند، مشکلی خاص با همسر خود نداشته و فقط از بعد تنوع دست به این کار می‌زنند.
داشتن تجربه جنسی با شریک جنسی دیگر همان اندازه برایشان لذت‌بخش است که خرید یک گوشی تلفن همراه جدید و یا یک ماشین جدید. این نوع تنوع طلبی برای بسیاری از مردم جامعه ما امری عادی شده است. در این مورد با توجه به اینکه همسر اول مشکلی از نظر کلی و شرایط معمول ندارد و فقط طبع تنوع طلب فرد او را به این سو، سوق می‌دهد.
شما در خیلی از مکانها و کشورهای دنیا این تنوع طلبی را به این شدت نخواهید یافت.  استرس سبک زندگی تیپ شخصیتی
A ، توجیهی است بر این موضوع. یعنی امروزه درصدی از مردم ما به دلایل  بودن در تیپ شخصیتی A ، این خصوصیات را نشان می‌دهند. اینان بی‌قرارند، عجول و تند در رفتار هستند. زندگی بدون کیفیت داشته و خیلی سریع از لوازم و امکانات خود زده می‌شوند. بی‌قرارند، کم تحمل بوده، یکسره خود را با دیگران مقایسه می‌کنند، دنیا را عرصه رقابت می‌دانند. در آن واحد چند کار انجام می‌دهند، از انجام امور زندگی لذت نمی‌برند. بلند پرواز و کمال‌گرا به صورت افراطی هستند.
زندگی‌شان کیفیت نداشته و فقط انجام وظیفه می‌کنند. دیگران برایشان خیلی مهم هستند. اعتماد به نفس پائین داشته و مستعد بیماری‌های قلبی عروقی، آسم، درد معده، ریزش مو و امثالهم هستند.

ازدواج بد و اثر آن بر سلامتی مردان

دانشمندان می گویند ازدواج های ناموفق یا نارضایتی از ازدواج یکی از بزرگترین خطراتی است که با ابتلا به سکته را در مردان افزایش دهد .
این یافته جدید دانشمندانی را که انتظار نداشتند از یک ازدواج موفق و داشتن خانه ای شاد چنان تاثیر بزرگی را بر روی سلامت مردان مشاهده کنند، نیز شگفت زده کرده است.

طی این تحقیقات بر روی ۱۰ هزار و ۵۹ شهروند که در تحقیقات سال ۱۹۶۳ بیماری های قلبی در یکی از مرکز مطالعات قلبی شرکت داشته اند مطالعه شد.

محققان مردان این گروه را از طریق تاریخ مرگ آنها و دلایل مرگ ردیابی کردند. در سال ۱۹۶۵، یعنی دو سال پس از مطالعه اول از داوطلبان خواسته شد ازدواج خود را در دو دسته موفق یا ناموفق ارزیابی کنند و یا در صورت مجرد بودن آن را اعلام کنند.

6 توصیه به بانوان برای برقراری رابطه جنسی بهتر با همسر

شايد صحبت كردن در مورد اين موضوع خيلي سخت و آزاردهنده باشد و از نظر شما پرداختن به آن امري غير ممكن . اما بهتر است حقيقت را فراموش نكنيدكه از آنجا كه اين موضوع نقش حياتي و پايه دركيفيت و بقاي زندگي زناشويي شما دارد ، پس بهتر است قبل از رسيدن به نقطه بحراني و نااميد كننده باديدي باز به اين مسئله نگاه كنيد و صادق باشيد . همه ما دوست داريم كه زندگي زناشويي ما با گذشت زمان رونق خود را حفظ كند و هر روز بيشتر از روز قبل صميمت و محبت همسر خود را شاهد و ناظر باشيم. اما اين به شرط آن است كه كمي درمورد روابط خود تجديد نظر كنيم و به كيفيت آن بيانديشيم . در ادامه بعضي از اشتباهات رايج بانوان در ارتباط زناشويي و نزديكي با همسرانشان پرداخته مي شود و راه حل و پيشنهاد مناسب ارائه مي شود . اميد است كه بعد از خواندن مقاله و با كمي تامل و همت شاهد تغيير و رضايت بزرگ در زندگي خود باشيد.

از همسر خود پرستاری کنید تا ...


يک بررسي جديد نشان مي‌دهد پرستاري از همسر باعث افزايش ميانگين طول عمر و کاهش خطر مرگ مي‌شود
به گزارش سلامتيران تحقيقي که نتايج آن در در مجله علوم روان‌پزشکي به چاپ رسيده است، نشان مي‌دهد که مراقبت و پرستاري از همسر بيمار سبب افزايش اميد به زندگي (ميانگين طول عمر) در فرد مي‌شود .

بررسي‌هاي انجام شده روي 1688 زوج‌هاي بالاي 70 سال به مدت 7 نشان داده است پرستاري از همسر بيمار سبب مي‌شود اميد به زندگي تا 50 درصد افزايش يابد.
به گفته استفان پرون روانشناس دانشگاه ميشيگان در آمريکا 14 ساعت مراقبت در هفته از همسر اميد به زندگي را تا 50 درصد افزايش مي‌دهد و احتمال مرگ تا 36 درصد کاهش مي‌يابد.

زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند...


رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـك واكنش طبیعی جنسی است كه تا كنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشكلات فراوانی باشد. ثابت شده كه ریشه بسیاری از مشكلات زناشویی در این مسئله میباشد.
ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به ارگاسم برسد. این عمل در زنان دارای یك روند برای تخلیه است به طوری كه زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص كرد. حدود 10 درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق خود ارضایی می باشد یادگیری به ارگاسم رسیدن به یك امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی در زنان تبدیل شده است.

انزال زود رس چیست؟

انـزال زود رس بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک  کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد. ایـن مسئـلـه مـی تـواند بـاعث نارضایتی جـنسـی در هـر دو طــرف شـده و اضـطـراب نـاشـی از ایـن مشـکـل را بیشـتـر کنـد. انـزال زود رس یکی از متداول ترین نـارسایی های جنسی در مردان می باشد و ممکن است برای هر مردی در بعضی مراحل زندگی رخ دهد. 

تحلیل ازدواج های اینترنتی

خواستگاری در چت روم
به دنبال چاپ گزارشی در هفته‌نامه سلامت با تیتر «9/98 درصد کاربران اینترنتی با جنس مخالف چت می‌کنند» خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در صدد برآمده است تا در همین راستا به واکاوی عواقب ازدواج‌های اینترنتی در گفتگو با صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه خانواده بپردازد...
واقعیت این است که ورود اینترنت به جوامع در حال توسعه ای همچون ایران در کنار تمام محاسن و نوآوری‌هایی که به دنبال داشته است دارای جوانب منفی و آثار سویی نیز بر فرهنگ کشورمان بوده است. شاید بتوان تغییراتی در شیوه ازدواج جوانان را یکی از تبعات ورود این فناوری در ایران دانست که به «ازدواج‌های اینترنتی» مرسوم شده‌اند اما مساله مهم در این میان این است که آیا می‌توان اشتراک سلیقه افراد در «چت‌روم» را نخستین گام برای ازدواج دانست؟
هرچند ضرورت ازدواج به هنگام از جمله موضوعاتی است که تاکیدات قرآنی متعددی درباره آن وجود دارد. اما در کنار این موضوع، احکام اسلامی‌همواره بر این ضرورت تاکید دارند که تشکیل خانواده باید با درایت و آگاهی صورت گیرد چرا که بی‌توجهی به این امر از قوام این نهاد که اساس جامعه را تشکیل می‌دهد کاسته و زمینه‌ساز بروز مشکلات متعددی می‌شود.

5 ساعت شگفت انگیز در زندگی زناشویی


نویسنده:جان گاتمن
هیچ کتاب یا درمانگری نمی تواند همه مشکلات مربوط به زندگی زناشویی شما را حل کند.با گنجاندن این هفت اصل در زندگی مشترک خود،می توانید روند ارتباطتان را تغییر دهید .حتی یک تغییر کوچک و ملایم در مسیر زندگی مشترکتان ،در طول زمان تأثیر مثبت و برجسته ای خواهد داشت.نکته اینجاست که شما باید این تغییر را به وجود آورید و آن را ادامه دهید.بهبود زندگی زناشویی تان نوعی سفر است،درست شبیه همه مسافرتها ،ناباوریها را به دور بریزید ،یک قدم کوچک بردارید و بعد ببینید کجایید و قدم دیگر را بردارید .اگر در جایی گیر کردید یا قدم اشتباهی برداشتید ،دوباره بخشهای مختلف کتاب را بخوانید و ببینید شما در کجای این نقشه واقع شده اید .این گونه قادر خواهید بود تا درمسیردرست حرکت کنید.
آن گاه که حس کردید زندگی تان درمسیرخود پیش می رود،نظرات زیر را که به شما کمک می کند تا در این مسیر باقی بمانید ،بخوانید.
 

آثار سوء ازدواج موقت پدیدار شد


اغلب افرادی که برای انجام سقط
جنین مراجعه می‌کنند اغلب دختران و زنانی هستند که به دلیل فقر مالی و از روی
ناچاری به عقد موقت تن داده‌اند. این افراد به دلیل بارداری ناخواسته، فقر فرهنگی،
عدم آگاهی از روش‌های جلوگیری از بارداری نوین و ترس از آبروی خود حاضر به انجام
این کار می‌شوند.


ترس از ازدواج و اولین مقاربت خانم ها

سوالات متداول خانوم ها:
نامزدم رو خيلي دوست دارم اون هم منو خيلي دوست داره ولي هرچه به تاريخ عروسي نزديكتر ميشه من اعصابم بهم ميزه از شب عروسي و پاره شدن پردم و درد خيلي مي ترسم!دست خودم نيست بايد چكار كنم؟
من ميخوام جوابمو يكي از خانمهايي كه ازدواج كردن توضيح بدن چون در اين شرايط قرار گرفتن و بهتر از يك اقا ميتونن مسلما درك كنن اين موضوع رو.


ميخواستم بدونم اين درد چجوري؟ چقدر طول ميكشه ؟
چيكار كنم كه درد كمتر بشه؟و بعد از پاره شدن چقدر خون میاد؟


ریشه لغات افراد خانواده در فارسی

مرد از مُردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است.
زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .
دُختر از ریشه « دوغ » است که در میان مردمان آریایی به معنی« شیر « بوده و ریشه واژه ی دختر « دوغ دَر » بوده به معنی « شیر دوش » زیرا در جامعه کهن ایران باستان کار اصلی او شیر دوشیدن بود . به daughter در انگلیسی توجه کنید . واژه daughter نیز همین دختر است . gh در انگلیس کهن تلفظی مانند تلفظ آلمانی آن داشته و « خ » گفته می شده.در اوستا این واژه به صورت دوغْــذَر doogh thar و در پهلوی دوخت .

تست عشق (شما هم امتحان کنید)

سوال یک
شما به طرف خانه ی کسی که دوستش دارید می روید
دو راه برای رسیدن به آنجا وجود دارد
یکی کوتاه و مستقیم است که شمارا سریع به مقصد میرساند و خسته کننده است
اما راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر است ولی پر از منظر زیبا و جالب
حال شما کدام راه را برای رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب میکنید؟؟

راه کوتاه یا بلند؟

افزایش سایز پستان ها با گوش کردن به زنگ موبایل

برپایه برنامه ای که در کانال دیسکاوری پخش شده است یک پزشک ژاپنی مدعی شده که زنگ موبایلی ساخته است که بانوان با شنیدن آن می توانند سایز پستان های خود را افزایش دهند.
این زنگ که شبیه گریه نوزاد است روی مغز زن اثر می گذارد و حس مادرانه او را تحریک می کند. این مساله موجب تولید شیر و بزرگ شدن پستان می شود. این زنگ باید ۲۰ مرتبه در روز به مدت چند روز گوش داده شود

تعداد و حجم سلول های اسپرم چقدر است؟


سلول های اسپرم در داخل لوله های ظریف داخل بیضه ساخته می شوند. سرعت ساخته شدن اسپرم بالغ بر 10 تا 30 بیلیون در ماه است. هر سلول یک پانصدم اینچ طول دارد و رشد کامل آن 60 تا 72 روز طول می کشد. در حالت ارگاسم، هر مرد به طور متوسط نزدیک یک قاشق چایخوری کوچک یعنی برابر 3 تا 5 میلی لیتر منی دفع می کند. ولی مقدار این مای در فرد متفاوت است.
در صورتی که به مدت سه وز یا بیشتر انزال ایجاد نشده باشد، مقدار میع انزال 3 تا 5 میلی لیتر است. ولی در شرایط یکسان، تغییرات طبیعی مقدار مایع برابر 2/0 تا 6/6 میلی لیتر است. همچنین مقدار حجم این میع با تکرار انزال کاهش می یابد، حال آن که پس از یک دوره پرهیز طولانی به 13 میلی لیتر بالغ می شود. در هر صورت، بدون در نظر گرفتن حجم، مایع انزال بیشتر به طور کامل مایع است تا اسپرم. به طور متوسط 61 درصد حجم مایع انزال از کیسه های منی و 38 درصد از پروستات به دست می آید

10 محور مهم در گفت‌وگوهای پیش از ازدواج

بیشتر مشاجره‌های لفظی میان زن و شوهرها از حرف‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود، برمی‌خیزد؛ حرف‌هایی که یا نشان‌دهنده‌ی اختلاف نظر درباره‌ی عقاید و سلایق آن‌هاست یا قرار است منجر به یک تصمیم مشترک برای یکی از امور زندگی شود. اما چرا این اختلافات در دوران آشنایی پیش از ازدواج مجال بروز پیدا نمی‌کنند؟
دلیل اول آن است که تا زمانی که دو نفر زیر یک سقف نروند و زندگی مشترکشان را شروع نکنند، کمتر ممکن است حرف‌هایی از این دست پیش بیاید و دلیل دیگر آن‌که اگر هم پیش بیاید، رودربایستی‌ها و ملاحظات باعث می‌شود، طرفین حرف خود را فروبخورند.
پس اگر دختر و پسر در دوران آشنايي پیش از ازدواج در چنین مواردی حرفی پیش بکشند و بدون خودسانسوری و واقع‌بینانه نظر خود را بگویند و نظر طرف مقابل را بشنوند، می‌توانند دوران زناشویی بهتری را برای خود متصور باشند.
دقت کنید که هیچ‌یک از محورهای پیشنهادی گفت‌وگو که در ادامه می‌خوانید، برای ارزش‌گذاری رفتار شما یا طرف مقابلتان نیست؛ هدف، تنها روشن شدن تفاوت‌ها است. تفاوت‌هایی که اغلب یکی از این سه حالت را دارند: مفید و مکمل هم، قابل اغماض و مدیریت، غیرقابل اغماض و مدیریت.

چگونه زنان را در هنگام س ک س بهتر بشناسیم؟


شناخت زنان در حین س ک س :
بحث در مورد شناخت زنان در س ک س صرفاً با نگاه به زنان ایرانی آورده شده است و امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را ادا کنم. با اینحال از خوانندگان گرامی تقاضای دارم از ارائه نظرات و دیدگاه‌هایشان دریغ ننمایند.
1. زن ایرانی زنی شرقی است که (خوشمان بیاید و نیاید) حامل فرهنگی ایرانی-اسلامی است. منظورم این نیست که همه زنان ایرانی هم عاشق سینه‌چاک ایران هستند و هم مؤمن و محجبه. منظورم این است اغلب به یکسری آداب و رسوم سنتی هستند که ریشه در سنت‌های ایرانی و مذهبی دارد. این التزام به تدریج باعث شده تا زن ایرانی زنی با حجب و حیا بار بیاید و نتواند آنچه مردان آشکار بیان می‌کنند بروز دهد

چگونه مردان را در هنگام س ک س بهتر بشناسیم؟

اغلب مردان هنگام س ک س آن چیزی نیستند که وانمود می کنند.
متاسفانه این مشکل در کشور ما رواج فراوانی دارد و زنان پس از انجام س ک س به این موضوع پی میبرند که مردی که ادعا می‌کرد که هم در س ک س تواناست و هم با گذشت است، خلاف آن را ثابت کرده است.
اما زنان چاره‌ای ندارند جز آنکه در میدان عمل مرد را بیازمایند. چگونه؟

از زنان عذرخواهی کنید تا سکته نکنند!



شاید گفتن کلمه متاسفم سخت‌ترین کار برای مردان باشد ، اما تحقیقات
دانشمندان نشان می‌دهد عذرخواهی کردن از زنان می‌تواند سلامت آن‌ها را بهبود ببخشد.

دانشمندان با انجام تحقیقاتی متوجه شدند زنانی که در قبال رفتار بی‌دابانه یا
آزاردهنده دیگران عذرخواهی دریافت نمی‌کنند فشار خونشان بالا می‌رود و این موضوع می‌تواند
خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته را در آن‌ها افزایش دهد.

اولین طلاق پس از حادثه 11 سپتامبر

اولین طلاق پس از حادثه 11 سپتامبر مربوط می شه به مردی که محل کارش طبقه 103 برج تجارت جهانی بوده، ولی در روز حادثه به جای اینکه سر کارش باشه، خونه دوست دخترش خواب بوده! تلویزیون رو هم ندیده بوده که بدونه چه خبره! خانمش زنگ می زنه. آقا گوشی رو بر می داره. خانمش می پرسه كجايي.آقا جواب ميده محل كارم پشت ميزم نشستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روش تشخیص عشق واقعی

اغلب افراد مجرد ميل دارنـد بـدانـنـد كـه چـگونـه و كجا بايدعشق واقعي را بيابند. در ايـن مـقـاله به 8 نكته كاربردي و بسيار سودمند براي دستيابي به يـك عـشـق حــقيقي اشاره گرديده است:

1- باور داشته باشيد كه شما هم مي تـوانـيد به يك رابطه دراز مدت، رمانتيك و شگفت انگيز دست يابيد
اغلب افـراد مـجرد در آرزوي داشـتـن يــك رابطه فوق العاده مي بـاشد. امـا تـعـداد معدودي از آنان محقق شدن چنين رابـطـه اي را بـاور دارنـــد. براي مجردها حتي ملاقات با يك فـــرد جذاب، سـازگار و دلخـواه يـك امـر نـاممـكن قـلـمــداد ميــگردد. اين بسيار حائز اهميت است كه شما به اين امر ايـمان داشـتـه بـاشـيـد كـه: آشــنايي با يك فرد مناسب وتشـكيل يك رابطه دراز مدت و حتي مادام العمر براي شمانيز امكان پذير است. به خاطر داشته باشيد كه باور و ايمان نيمي از پيروزي در هر كاري ميباشد.
 

سخترین کلماتی که مردان نمی توانند به راحتی به زبان بیاورند


1.لطفا کمکم کن
یکی از سخترین کارها برای یک مرد این هستش که اعتراف کنه که همدردی احساسی نیاز داره . همه اونها فکر می کنند که باید محکم باشند پول درآر باشند بی احساس و همه این کلیشه ها ... اعتراف کردن یک مرد به این که من کمک لازم دارم فکر می کنه که اینجوری ضعیف میشه ... خانومها وقتی احساس می کنید آقایون کمی افسرده هستند یا مشکلی دارند، به آرامی و ملایمت بگید که در کنارشون هستید. فقط دونستن این کلمات برای آقایون ارزش زیادی داره.
 

مانع دخالت سایرین در زندگی زناشویی تان شوید!

مانع دخالت سایرین در زندگی زناشویی تان شوید! 
مواردی را که در زیر بیان می کنم از جمله توضیحاتی است که هر زوج خوشبختی می توانند برای بهبود زندگی زناشویی شان مراعات کنند وخودشان راه حل های بهتر یا متنوع تری را انتخاب کنند.

چرا مردها زن ها را دوست دارند از زبان یک مرد ؟



ـ چون هميشه احساس مي کنند جوانند ، حتي وقتي پير مي شوند .

ـ چون هر وقت کودکي را مي بينند لبخند مي زنند .

ـ چون در همسرداري به گونه اي رفتار مي کنند که ذهن هيچ غريبه اي به آن راه ندارد.
 

۱۵ دلیل : نقش مردان درسردی روابط زناشویی!؟


گاهی مردان باعث می‌شوند همسرشان نسبت به رابطه با آنها سرد شود و شور و شوق رابطه زناشویی را از دست بدهد.
گاهی مردان با برخی عادات و اعمالشان باعث می‌شوند همسرشان نسبت به رابطه با آنها سرد شود و شور و شوق رابطه زناشویی را از دست بدهد. اگر شما هم جزو این گروهید، بهتر است در برخی عادات و رفتارهایتان تجدیدنظر کنید. خصوصیات مردانی که از چنین عاداتی رنج می‌برند به شرح زیر است...


آیا بعد از یائسگی عمل جنسی می توان انجام داد؟


یائسگی حالتی است که در زن معمولا از پنجاه سالگی به بعد اتفاق می افتد در این وضعیت قدرت باروری زن خاتمه پیدا می کند و عمل قاعدگی و خونریزی ماهیانه در زن انجام نمی گیرد و تخمک گذاری نیز متوقف می گردد. اصولا یائسگی در زن عوارض مختلف دارد که با تزریق هورمون زنانه مقداری از این عوارض جبران می گردد. در این وضع رحم و مهبل زن انعطاف پذیری کافی که در زنان جوان وجود دارد را ندارد ولی ترس و عوارض روانی حاملگی و مسائل پیشگیری از حاملگی نیز موجود نیست. از نظر روانی به اصطلاح خیال زن آسوده تر است و بطور متعادل قادر به فعالیت جنسی است و در صورت سلامت جسمی برای وی لذتبخش تر است بشرط اینکه بطور طبیعی و بدفعات انجام گیرد.

آیا رابطه جنسی یک رفتار دو جانبه است؟

باید اذعان داشت که زن و مرد در صورتی که به بینش کامل از ازدواج دست یابند، می توانند از رابطه جنسی بهترین بهره را بگیرند،

تعداد رابطه جنسی و تعداد دفعات آن چگونه است؟

رابطه جنسی باید براساس اصول معقول و انسانی صورت گیرد تا هر یک از زوجین به نحو شایسته و درست از گرایشات جنسی خود بهره گیرند. در ارتباطات جنسی هیچگاه نباید خللی بوجود آید چه در غیر این صورت احتمال بروز مشکلات و مسائل حاد بیشتر می شود و بنیان زندگی را مورد تهدید قرار می دهد.
 

عادات دوران مجردی را بعد از ازدواج فراموش نكنید!



برای همدیگر وقت صرف می‌کنیم‌.

به همه می‌گویم که دوستش دارم‌.

برای قدردانی از محبت‌هایش‌، نامهٔ عاشقانه‌ای برایش می‌نویسم‌.

این حس میل جنسی تان را کم می کند!

کاهش یا فقدان میل جنسی به دلایل متعددی رخ می‌دهد
استرس‌های شغلی، هیجانات، خستگی، تضادهای بین فردی، بیماری‌ها و عوارض جانبی برخی داروها، درد و تغییرات ایجاد شده در تصور فرد از خودش، از دلایل شایع تغییر فعالیت جنسی هستند.

سردمزاجی در زنان چگونه است؟

سردمزاجی در زنان چگونه است؟
انزال پیش رس در زنان یعنی در زمانی کمتر از ده دقیقه یا عدم انزال یا اسپاسم عضلات جدار مهبل و مقاربت دردناک و هرگونه عدم تمایل به آمیزش بهتر علت سردمزاجی در زنان محسوب می شود.

مرد تاچه سنی قادر به عمل جنسی است؟و نقش اندازه بیضه ها در تولید مثل...


قدرت باروری مرد تا پایان عمر باقی است ولی دفعات آن بستگی به شرایط جنسی روحی فرد دارد. مردی که در جوانی آلوده به مواد غیر طبیعی از قبیل سیگار و مشروبات الکلی و … می باشد 

 مرد تاچه سنی قادر به عمل جنسی است؟
باید متوقع این باشد که در پیری دچار عوارض خواهد شد بهتر است مرد در جوانی رعایت اعتدال را بکند تا در پیری کم نیاورد، البته مردان مسن پنجاه به بالا در معرض بیماری در ارتباط با مسائل جنسی می باشند که یکی از آنها تورم پرستات می باشد.

پنج ماده غذایی كاهنده میل جنسی


آیا می‌دانستید مصرف مرتب برخی مواد غذایی می‌تواند میل جنسی را كاهش دهد؟


 1-لیسوریس
این گیاه شیرین در صنعت شیرینی‌پزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه چون سطح تستوسترون را كاهش می‌دهد كاهنده میل جنسی هم در زنان و هم در مردان است.

نحوه خبر دادن بارداری خود به همسرتان


- شما امروز صبح به آزمایشگاه رفته اید و در کمال ناباوری مطلع می شوید که جواب آزمایش مثبت است فوق‌العاده خوشحال می‌شوید، ضربان قلب‌تان تند می‌شود، لبخند به لب‌تان می‌نشیند و دوست دارید این خبر را به هر کسی که می‌شناسید زودتر اطلاع دهید
http://d.yimg.com/origin1.lifestyles.yahoo.com/ls/he/topic/preg/preg04.jpg
نحوه خبر دادن بارداری خود به همسرتان

نه نه موبایل را خاموش کن ! صبر کنید ! آرام باشید ! خبر بارداری را به اطرافیان دادن کار بسیار مهمی است.
همه خانم‌ها به یک شکل این کار را انجام نمی‌دهند. بعضی‌ها تا خبر را می‌گیرند به نزدیکان مثل والدین یا همسرشان زنگ می‌زنند و با شادی آن را اعلام می‌کنند. برخی از گفتن شرم دارند، مخصوصا اگر بارداری ناخواسته باشد و برخی دیگر مدت‌ها آن را گوشه ذهن‌شان مزه‌مزه می‌کنند تا بگویند.
آیا می‌دانید کی و چگونه صحیح است که خبر بارداری را به والدین، همسر، فرزندان، دوستان و آشنایان و همکاران اطلاع دهید؟ همسر در رتبه اول قرار داردجنینی که شما در شکم دارید، فرزند شما و همسرتان است، پس او نفر اولی است که حق دارد از این موضوع در اسرع وقت مطلع شود.
اصلا مهم نیست که واکنش او در لحظه نخست چگونه باشد. فراموش نکنید پدر شدن در مردها حداقل ۹ ماه طول می‌کشد. جنین شما برای همسرتان چیزی غیرقابل لمس است و احساس مسوولیتی که از زمان اطلاع از خبر بارداری شما حس می‌کنند ممکن است در نظرشان بسیار سنگین باشد!

- چند پیشنهاد برای خبردار کردن همسر:
۱) صبح صبحانه فوق‌العاده‌ای درست کنید، میز را بچینید و او را با آرامش و نوازش بیدار کنید. می‌توانید جواب آزمایشات را گوشه میز بگذارید تا خود او آن را بخواند.
۲) در یک بعد از ظهر دلپذیر کنار او بنشینید و آلبوم عکس‌های خود را همراه با همسرتان ورق بزنید. در صفحه آخر می‌توانید عکس سونوی خود را بچسبانید!
۳) از در ورودی خانه تا اتاق خواب کاغذهایی بچسبانید و روی آنها جملاتی نظیر «یک خبر مهم»، «تو به زودی….»، «پدر خواهی شد» بنویسید.
۴) یک کفش نوزاد بخرید و آن را در یک جعبه کادو کنید، بعد روی روبان آن کارتی گذاشته و بنویسید «یک نی‌نی کوچولو، هدیه به مهربان‌ترین بابای دنیا»
۵) یک SMS به همسرتان بفرستید و در آن بنویسید: «تبریک ۳=۱+۱» و یا بنویسید مژده : جمع من + تو می شه سه
۶) روی شکم‌تان با ماژیک بنویسید: «سلام بابا، من اینجام» و وقتی همسرتان به خانه بازگشت از او بخواهید پیراهن‌تان را بالا زده و نگاهی به دل‌تان بیندازد.دیگر فرزندان در اولویت هستند ولی خیلی سریع به آنها اطلاع ندهید