وقتی کسی را دوست داریم باید ...

وقتی کسی را دوست داریم، تنها با گفتن “دوستت دارم” نمی‌توانیم به او ثابت کنیم که حقیقتا دوستش داریم. عشق و محبت، احساسی است که در ما نسبت به ‌کسی به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. وقتی کسی را دوست داریم به خاطر این دوست داشتن خیلی کارها ‌می‌کنیم و خیلی از رفتارها را انجام نمی‌دهیم :


پنج اشتباه متداول زنان در بازی عـشق


آیا از دیدارهایی كـه مـنجر به بــرقـراری رابـطه نگردیده اند خـستـه شـده اید؟ آیـا از بـرخـورد با مـردانـی كـه آشـكـارا آمـادگـی ســرسـپــردن در عــشـق را نـدارنــد، نــا امــیــد گشته اید؟ 

اگر در یافتن جفت خود منتهای كوشش خود را نموده ایـد و در این زمینه بموفقیت چندانی دست نیافته اید، ممكن است وقت آن رسیده باشد كه درباره دیدگاهتان نسـبــت بجستجوی عشق حقیقی تجدید نظر كنید. در این بخش با پنج اشتباه متداول زنان در بازی عـشق آشنا میشوید

زندگی شاد فقط س ک س نیست ولی نقش مهمی در یک زندگی شاد بازی می کند!

شش مورد از موارد مختلفی که  بیان می کنند چرا س ک س و فعالیت جنسی ممکن است به شما کمک کنند تا زندگی طولانی تر و شاد تری داشته باشید

1- س ک س می تواند سردرد را درمان کند

همه آن وقتهایی که به شما گفته شد " امشب نه عزیزم چون سردرد دارم " می توانستید به همسر خود بگویید که یکی از فایده های س ک س اینست که درد را برطرف می کند.این به دلیل ترشح هورمونی به نام اکسی توسین است که باعث برطرف شدن انواع دردها و گرفتگی های عضلانی می شود

معنای هر انگشت برای انگشتر


آیا تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.
گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند. کف بینی، فال اعداد، تاروت، و از این قبیل بعضی از راه هایی هستند که متخصصین این رشته ادعا دارند به وضعیت کنونی افراد کمک می کند. 

آزار دهنده ترین كارهای خانم ها از زبان یک مرد



آقایـون خـانم ها را دوست دارند. قیافه، بو، طرز راه رفتن و صـحبـت کردن تـنـها چـنـد نـمـونـه از دلایـلی هسـتـــند که آقایون فــکر میـکنند خانم ها موجوداتی آسمانی هستند. در حـالیکه زنـدگی بدون وجود اونها غیر ممکنه اما مطمئنا باهاشون هم نمی تونیم زندگی کنیم.
....
عـلــت این که چرا نمی تونیم باهاشون زندگی کنیم تا حدود بسیار زیادی به این مطلب بر میگرده کــه اونها کامل و بی عـیـب نیـــستند. من از روی تحلیل های بسیار زیاد 10 نمـونــه از کارهای خانم ها رو کشف کردم که آقایون رو واقـعا کفری می کـنـــه و باعث میشه که مردها به سر حد جنون برسند

خانمها: روشهای صحیح انتقاد جنسی از همسر


 خانم نیازی: آقایون نمی توانند حقیقت را قبول کنند
آنها شاید به ظاهر بگویند که حقیقت را می خواهند... اما آیا واقعاً ظرفیت پذیرش آن را هم دارند؟ اینطور که ما متوجه شده ایم آقایون دارای ضمیر فوق العاده حساسی هستند که وقتی نوبت به انتقاد های درون رتختخواب می رسد، با کوچکترین تلنگری خرد می شود. شاید به خاطر همین هم باشد که خیلی از خانم ها هیچ موقع ماسک خندان: "عزیزم تو در تختخواب فوق العاده ای" را از صورت بر نمی دارند.
البته من فرد کاملاً واقع بینی هستم و می دانم که شاید خیلی منصفانه نباشد که همیشه مردها به عنوان پیشقدم و آغازگر ارتباط جنسی در جوامع به شمار روند. اعتقاد عمومی بر این امر است که آنها همیشه باید چیزی برای عرضه کردن داشته باشند و این مطلب تاحدی غیرعادلانه است. باید توجه داشت که ارتباط جنسی موفق و لذت بخش زمانی به وقوع می پیوندد که هر دو طرف توانایی آن را داشته باشند که با شریک جنسی خود آزادانه و صادقانه حتی در مورد کوچک ترین مسائلی که آزارشان می دهد، صحبت کنند. 

زنان اینگونه آرامش می یابند...



نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه‌های ویسكانسین و ویرجینیا حاكی است، زنان متاهل تحت فشار روحی زیاد با گرفتن دست همسرانشان فورا به آرامش دست می یابند.


به نوشته روزنامه نیویورك تایمز، این دانشمندان با انجام ام.آر.آی برروی 61 زوج و ایجاد نگرانی از طریق وارد كردن شوك های خفیف به قوزك پای زنان دریافتند، تماس دست این زنان با همسرانشان پس از دریافت شوك خفیف، موجب تسكین مناطق مغزی كه در احساس هراس جسمی وعاطفی نقش دارند، می شود.

5 روش واداشتن مردان برای بیان احساست درونی



"نمیدونم به چی فكر میكنه چون اون هیچوقت درمورداحساسش با من حرف نمیزنه."

ایـن جـمـله بـه گـوشتان آشنا است؟ برای اكثر زنان واداشتن شـوهـرشـان بـرای ایـنكه احـساسات درونی خود را با آنها در میـان بـگـذارنـد، كـار مشكلی بنظر میرسد. در این شرایط زن احساس میكند كه ناموفق بوده و برای مرد سوء تعبیر پـیــش می آید. اما در این میان موضوعی وجود دارد كه اغلب زن هـااز آن بـی اطـلاع هستند. مردها میخواهند صحبت كنـنـد. تحـت شـرایـط منـاسـب، آنـهـا سرتاسر شب به صحبت میپردازند. اكثر مردان نیاز دارند كه با همسرشان درد دل نموده و كمی سبك شوند. اما رمز و راز واداشتن همسرتان برای بیان احساساتش چـیسـت؟

هشت روش طلائی درمان دردهای پیش از قاعدگی


دردهای پیش از پریود(قاعد گی) یکی از شایعترین شکایات خانمها درطول این دوره می باشد ، همچنین تغییرات خلق و یا احساس فقدان انرژی گاهی به حدی است که فرد را از انجام زندگی روزمره عاجز مینماید. البته از جمله راههای درمانی توصیه شده توسط پزشکان مصرف قرصهای ضدبارداری و ضدافسردگی است که شاید خیلی از شما مصرف کرده باشید اما در این مقاله ما به چند توصیه غیر دارویی که توسط دکتر مائو پزشک مشهور طب چین نوشته شده است جلب می نماییم.

8 عادت بد که بعد از ازدواج باید ترک کنید!


همه ما می خواهیم ازدواج و زندگی خوشبخت و سعادتمندانه ای داشته باشیم. درست است؟ ساری هارر و ریتا دماریا دو نفر از روانشناسان معروف مدعی اند که خوشبختی نتیجه از بین بردن 8 عادتی است که یک ازدواج خوب را زیر و رو می کند. به عقیده آنها چنانچه بتوان از این عادتها دوری کرد می توان یک ازدواج پایدار و مملو از عشق داشت. البته مطمئنم هیچکدام از شما دوستان گروه پرشین استار چنین عادت های مخربی ندارید ولی اگر احیانا شخصی را می شناسید که حتی با یکی از این عادتها دست به گریبان است خواندن مقاله زیر را به او توصیه کنید.

توصیه هایی به خانمها برای ارتباط ج.ن.س.ی با همسرانشان

شاید صحبت كردن در مورد این موضوع خیلی سخت و آزاردهنده باشد و از نظر شما پرداختن به آن امری غیر ممكن . اما بهتر است حقیقت را فراموش نكنیدكه از آنجا كه این موضوع نقش حیاتی و پایه دركیفیت و بقای زندگی زناشویی شما دارد ، پس بهتر است قبل از رسیدن به نقطه بحرانی و ناامید كننده بادیدی باز به این مسئله نگاه كنید و صادق باشید .


9 خصلت آقایون که خانوم ها مخفیانه دوست دارند

خیلی سخت است که بتوان بر طبق خصوصیات اخلاقی که جنس مخالف آنها را میپسندد رفتار کرد. معمولاً هنگامیکه زمان قرارهای ملاقات فرا می رسد، خانم ها از هر نظر به خودشان می رسند، اما در مقابل آقایون همان چهره خسته و عرق کرده باشگاه را ترجیح می دهند. نکته مهمی که آقایون نباید هیچ گاه از نظر خود دور کنند این است که خانم ها همیشه آنطور که وانمود می کنند، نیستند و هیچ گاه حقیقت چیزهایی را که دوست دارند در همسر خود ببینند را به زبان نمی آورند. شاید برخی از خانم ها نسبت به بعضی از خصوصیات اخلاقی همسرشان دل خوشی نداشته باشند و همیشه از او ایراد بگیرند و به او غر بزنند؛ اما بد نیست که در این قسمت از برخی خصوصیاتی که می تواند یک خانم را همواره علاقمند به شوهرش نگه دارد نیز چیزهایی بدانیم. شاید خانم ظاهراً از تعدادی از رفتارهای بخصوص آقا رضایت نداشته باشد، اما واقعیت این است که او در باطن خود، از زور خوشحالی در حال انفجار میباشد. تعجب آور است؟!
این مقاله را بخوانید تا ببینید کدامیک از رفتارهای "مردانه" تان حس علاقه همسرتان را بر می انگیزد و برای تغییر آنها مجددا فکر کنید.

چرا همسرم به من نمی گوید "دوستت دارم"؟

او همیشه رک و صریح عشقش را به شوهرش ابراز می کرد و الان از اینکه شوهرش نسبت به او بی احساس است احساس ناامیدی کرده. چرا؟


سوال: من دیوانه وار عاشق همسرم هستم. ما مدتی است که با هم زندگی مان را شروع کرده ایم. مشکل این است که او به من نمی گوید دوستت دارم درحالیکه من بارها این جمله را به او گفته ام. شوهرم به من می گوید من به تو علاقه زیادی دارم و این علاقه مندیم را در رفتارم به تو نشان می دهم. او خیلی محتاطانه رفتار می کند.

21 روش برای گفتن دوستت دارم بدون گفتن حتی یک کلمه

همانطور که می دانید گفتن دوستت دارم برای شما و همچنین برای نامزدتان بسیار اهمیت دارد. اما شما نباید به گفتن دوستت دارم بسنده کنید. درحقیقت، ابراز علاقه غیر کلامی روش بهتری برای جذب کردن مردان است.

 مردها تمایل دارند که دوستت دارم را در کارهایشان ثابت کنند بنابراین برای ابراز احساساتشان کمتر از این جمله استفاده می کنند.  ما در اینجا شما را با نحوه ابراز علاقه چند نفر آشنا می کنیم تا ببینید چگونه می توانید علاقه و عشقتان را بدون گفتن یک کلمه به طرف مقابلتان ابراز کنید.

آیا می دانید ناتوانی جنسی باعث چه بیماری مهمی می شود؟

آیا می دانید ناتوانی جنسی باعث چه بیماری مهمی می شود؟
محققان آلمانی اعلام کردند ناتوانی جنسی می‌تواند نشانه بسیار مهمی برای حملات قلبی و حتی مرگ باشد.
این محققان با انجام مطالعاتی روی هزار و 519 مرد که به بیماری‌های قلبی دچار شده بودند متوجه شدند افرادی که به ناتوانی جنسی دچار هستند با احتمال دو برابر بیش‌تر به حمله قلبی و مرگ دچار می‌شوند.
به همین دلیل محققان دانشگاه سارلند به مردانی که به این عارضه دچار هستند توصیه می‌کنند حتما از لحاظ سلامت قلبی مورد معاینه قرار بگیرند تا از حمله قلبی و مرگ در امان بمانند.
هم‌چنین تعدادی از کارشناسان معتقدند پزشکان باید از بیماران بالای 40 سال خود در مورد وضعیت فعالیت جنسی آن‌ها سوال بپرسند زیرا این موضوع می‌تواند به پیش‌بینی خطر ابتلا به حمله قلبی کمک بسیار شایانی کند.

هفت موردی که به نظر خانم ها در روابط جنسی ملال آور است

من مطمئن هستم که هیچ کدام از شما دوست ندارد با یک "عاشق خسته کننده" ارتباط برقرار کند. برای اینکه به شما کمک کنیم تا این تقدیر وحشتناک را برگردانید، لیستی از 7 موردی که به نظر خانم ها در روابط جنسی ملال آور است را جمع آوری کرده ام. پس اگر می خواهید همسرتان را در حالتی نگه دارید که همواره تقاضای بیشتری از شما داشته باشد، مقاله زیر را بخوانید؛


اس ام اس تبريک شب يلدا - Yalda Sms+ عکس

شب يـلـدا بر تمامي آرياييان مبارک باد.
به همين مناسبت اس ام اس هاي مربوط به طولاني ترين شب سال را آماده کرده و در ادامه مطلب قابل مشاهده است
------------------

چون تير رها گشتـه ز چلّـه شده ايم!
مهمان شمــا در شب چلّـه شده ايم!
از برکت ايـن سفــره ي الــوان شما
تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ايم!
------------------

يلدا مبارک - اس ام اس شب يلدا
------------------

من دارم جمعه مي رم، فکر نکنم ديگه همديگر رو ببينيم… منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدي هام منو ببخش
از طرف پاييز
------------------

يلدا مبارک - پيامک شب يلدا
------------------

تو ميري و من فقط نگاهت مي کنم
تعجب نکن که چرا گريه نمي کنم
بي تو يک عمر فرصت براي گريستن دارم
اما براي ديدن تو همين يک لحظه باقيست
------------------

فرق مرد ها و زن ها !


-1 برای بیشتر خانوم ها مهم ترین مسئله ،امنیت مالی است.
-2 با این که امنیت مالی برایشان بسیار مهم است،ولی باز هم بیرون می رن و لباس های گرون قیمت می خرن.
-3 با این که همیشه لباس های گرون قیمت می خرن،ولی مدام میگن که چیزی ندارن بپوشن.
4 -با این که می گن چیزی ندارن بپوشن، ولی همیشه هم قشنگ و شیک لباس می پوشن.
-5 با این که همیشه قشنگ و شیک لباس می پوشن،ولی می گن لباس هام دیگه کهنه و درب و داغونه.
-6 با این که میگن که لباس هاشون کهنه و درب و داغونه،ولی  انتظار دارن که شما همیشه از تیپ شون تعریف کنید.
-7 با این که همیشه انتظار دارن ازتیپ شون تعریف کنید،ولی وقتی هم شما این کار رو می کنین ...حرف هاتونو باور نمی کنن.(می فهمن که داری مخ شونو می زنی)

همه چیز در باره کاندوم

کاندوم چيست؟
کاندوم يک پوشش پلاستيکی بسيار نازک است که روی عضوجنسی مرد کشيده می شود. از اين طريق هنگام انزال مرد مايع منی در داخل کاندوم ريخته شده و از رسيدن اسپرم مرد به دهانه رحم جلوگيری می کند.

امروزه کاندوم های زنانه نيزعرضه شده که خانم ها قبل ازنزديکی می توانند آن را استفاده کنند.

پزشکان معتقدند که در صورت استفاده صحيح از کاندوم٬ يک وسيله بسيار مناسب و کاملاً موثر در پيشگيری از بارداری و ابتلا به بيماری های مقاربتی خواهد بود و آنرا توصیه میکنند
کاندوم را با اسامی ديگری چون (کاپوت)، (عايق پلاستيکی) و ( غلاف) هم می شناسند.
 اولين مرتبه، در چه زماني و در كجا از كاندوم استفاده شد؟
آيا كاندومها موثرند؟ آيا در استفاده از كاندوم احتمال شكست وجود دارد؟
كاندوم ها چگونه امتحان مي شوند؟

مطلبی در مورد زبان بدن زنان


به انگشتانش به دقت نگاه کنید.
اگر او دستانش را در لای موهایش فرو ببرد، سعی در جلب توجه شما دارد.همچینین طرز لمس کردن موها نیز بسیار مهم است.این به شما اطلاعاتی در مورد طبیعت و فطرت او می دهد. اگر او این کار را به آرامی انجام دهد، شما با یک فرد باهوش و متخصص در زمینه هنر عشق مواجه شده اید. حال اگر این کار سریع صورت گیرد، حاکی از کم حوصلگی و تعجب فرد است.
  اگر او لبه ی عینک را با انگشتانش لمس کند، روانشناسان آن را بر اساس عقیده ی زیگموند فروید(او بحث هایی را در مورد شیوه ی عملکرد مغز انسان در خصوص غرایز جنسی مطرح کرد(، این حرکت را ناشی از غرایز جنسی می دانند. این تئوری توسط زنانی که این کار را برای جلب توجه مرد مورد نظر انجام می دهند، به تایید رسیده است. لمس کردن موها به صورت جذاب نشانه ی آرامی، کنترل کردن خود و منتظر بودن است؛ پس فرصت را از دست ندهید و به کنار او بنشینید.
حواستان را به هر گونه برخورد بدنی جمع کنید.
اگر او شما را به هر گونه لمس کند، معمولا نشانه ی خوبی است؛ البته به استثنا شرایطی که از دست شما عصبانی است و از شما درخواست می کند که محل را به سرعت ترک کنید.اگر او به آرامی شانه های شما را در حال خندیدن لمس کند، یا به طور کلی به دنبال راهی باشد که شما را لمس کند، نظر شما را جلب کند ویا خود را به بغل شما بیاندازد، او مطمئننا به شما علاقه مند است.

راه های افزایش کیفیت روابط جنسی

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زندگی جنسی خود لذت نمیرید؟بهتر است بدانید که رابطه جنسی برای حدود 60 درصد از زنان عامل فشار و استرس است اما شاید اگر توصیه های که در ادامه آمده است را دنبال کنید بتوانید احساس بهتری داشته باشید شادتر شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

چرا برخی آقایون به فاحشه ها روی می آورند؟

دلیل اینکه چرا بعضی از مردها برای سکس پول می دهند در مصاحبه هایی که در یک تحقیق جدید انجام گرفت مشخص شد.
رامین، یک مرد سی و خورده ای ساله از طبقه متوسط می گوید، "از سکس با فاحشه ها هیچ چیز نصیب من نمی شود جز یک حس خیلی بد. امیدوارم حرف زدن درمورد آن کمک کند بفهمم که چرا سراغ آن می روم."
من هم امیدوار بودم که با دلایل او بهتر آشنا شوم. رامین یکی از 700 مردی بود که در این پروژه تحقیقی مصاحبه شده بود که هدف آن کشف علت واقعی روی آوردن مردها به سکس با فاحشه ها بود. این پروژه بین المللی در شش کشور انجام گرفت و از 103 مردی که در لندن مصاحبه شدند و من که یکی از محققان آنجا بودم، اکثراً بدشان نمی آمد که درمورد تجاربشان بحث کنند.
این مردها جزو دسته مردهای کلیشه ای جامعه نبودند. سنشان بین 18 تا 70 سال بوده و از نژادهای مختلف سفید، سیاه پوست، آسیایی و اروپای شرقی انتخاب شدند. اکثر آنها شاغل بودند و بسیاری از آنها تحصیلات دانشگاهی داشتند. غالب آنها افرادی مودب و متشخص با مهارت های اجتماعی متوسط تا خوب بودند. خیلی از آنها ازدواج کرده یا نامزد داشتند؛ یعنی تقریباً بیش از نیمی از آنها با یک زن ازدواج کرده یا رابطه جدی داشتند.

راه های بهبود بوی بد دستگاه تناسلی آقایان

بوی دستگاه تناسلی آقایان اگر خیلی تند و ناخوشایند باشد می تواند  مانعی اجتماعی و جنسی به شمار رود. خوشبختانه، راه هایی برای کاهش این بوی تند وجود دارد. این بو را می توان از طریق نظافت و پوشیدن لباس های مناسب تا حد زیادی برطرف کرد.
اگر می خواهید همسرتان را جذب خودتان کنید، یا سر کار با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوید به نکته هایی که در این مقاله آورده ایم خوب عمل کنید.

۱۰ بيماري كه ميل جنسي زنان را كاهش مي‌دهد


بسياري از بيماري‌ها با كاهش ميل جنسي باعث مي‌شوند روابط زناشويي تحت تاثير قرار بگيرد. در واقع مي‌توان كاهش ميل جنسي را به‌عنوان يكي از بارزترين عوارض اين بيماري‌ها به‌حساب آورد. با توجه به اين حقيقت مي‌توان اذعان كرد كه اگر دچار كاهش ميل زناشويي و يا هر نوع اختلال ديگري در اين عملكرد هستيد، بهتر است به پزشك مراجعه نماييد تا دليل اصلي آن مشخص شود و با رفع مشكل زمينه‌اي، اين مشكل شما نيز برطرف شود. در ادامه به بعضي از مهم‌ترين بيماري‌‌هايي كه ميل زناشويي را تحت تاثير قرار مي‌دهد اشاره مي‌كنيم


اولین لباس های عروس مخصوص زنان حامله (عکس)

عروس انگلیسی که در هفتمین ماه حاملگی اش برای لباس عروسی اش دچار مشکل شده بود پس از حل مشکل لباس عروسی اش ، اولین فروشگاه لباس مخصوص زنان حامله رو در لندن باز کرد.
او از طراحان مد و فشن کمک گرفت تا بهترین و زیباترین طرح های لباس عروس را که کمک به زیبایی عروس ها با پنهان کردن برآمدگی شکم در هنگام حاملگی می کند را طراحی کنند
لباس های عروس این فروشگاه بین 400 تا 2500 دلار بفروش می رسد
ترسی ویلکنسون 31 ساله که در روز عروسی اش در حالیکه در هفتمین ماه حاملگی اش بسر می برد او صاحب اولین فروشگاه ویژه لباس عروس مخصوص زنان باردار است

طلاق عاطفی (مطالعه این مقاله به تمام متاهلین و مجردین (18+)توصیه میشود)

مطالعه این مقاله به تمام متاهلین و مجردین (18+)توصیه میشود.درصورت امکان پرینت آن را در دسترس اعضاي خانواده که به اینترنت دسترسی ندارند قرار دهید.


طلاق در لغت به معنی گشودن گره و رها کردن است و در زندگی زناشویی طلاق یعنی از هم پاشیده شدن زندگی یا از بین رفتن تعادل در زندگی و پدیدار شدن رنج و عذاب برای فرزندان.

تبعات طلاق منحصربه خانواده نیست بلکه باعث متزلزل شدن جامعه نیز می شود. امروز ما شاهد روند روبه رشد این معضل اجتماعی هستیم و خانواده که اصلی ترین نهاد اجتماعی است در معرض پیامدهای ناگوار پدیده طلاق قرار دارد.

یکی از مهمترین انواع طلاق، طلاق عاطفی است که در هیچ کجا به ثبت نمی رسد و نمود عینی ندارد اما مهمترین نوع طلاق است که کودکان زیادی از آن رنج می برند. در چنین خانواده هایی یک تشنج روانی حکم فرماست.
این مورد مربوط به خانواده هایی است که به علت مسائل سنتی و عرفی که حاکم بر عقاید آنهاست یا برخی باورهای نادرست و نگرش های منفی جامعه نسبت به زنان مطلقه، ترس و نگرانی از تنهایی، از دست دادن فرزندان و یا ناتوانی در تامین نیازهای زندگی تصمیم می گیرند که به اجبار زیر یک سقف زندگی کنند. در چنین اوضاع نابسامانی، زن انزوا طلبی اختیار کرده و خود را شریک زندگی نمی داند و تنها به دلیل شرایط اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی به زندگی ادامه می دهد.

نقش زن در رساندن مرد به ارگاسم چه می تواند باشد؟

نکته دیگر اینکه خانمها دربعضی موارد عنوان می کنند که علیرقم تمام تلاشی که کرده اند نتوانسته اند زوج را مجاب و راضی کنند . آنها گاهی مجبورند (الکی!) عنوان کنند که زوج آنان دارای قدرت بالای جنسی است! و آنها توان پاسخگویی به آن را ندارند
در صحبتهای آنان این جمله مدام به چشم می خورد که " تمام توانم را برای ارضای وی انجام داده ام و هرچه خواست کردم اما رابطه به سمت تکراری شدن و مکانیکی شدن رفت و در انتها نیز خبر دار شدم که همسرم با زن دیگه ای رابطه دارد! " در واقع با توضیحی که از ارگاسم در مردان عنوان شد اکنون باید یکی از دلایل این اتفاق برای این دسته از زنان کاملاٌ روشن شده باشد که با وجود تمام کارهایی که انجام داده اند نتوانسته اند ارگاسم کاملی برای وی بسازند. آنها نتوانسته اند فتیش و رفتارهای جنسی خواسته شده در مرد را شناسایی کنند و خود در صدد انجام آن بر بیایند. مرد همواره گفته و زن همکاری کرده! این یعنی تحمیلی از سوی مرد به زن که در این مورد این تحمیل به هیچ عنوان برای مرد دوست داشتنی نیست. زنهای بسیاری هستند که در طول رابطه آرام و حرف گوش کن رابطه را انجام می دهند و فکر می کنند که رفتار صحیحی دارند! در حالیکه رابطه را بسمت مرگ سوق می دهند.

دستگاه تناسلی خانم ها

مقدمه
موجودات زنده همگی قابلیت تولید مثل دارند و همین موضوع عامل بقای نسل آنهاست. دستگاه تناسلی به همین منظور در بدن موجودات زنده تعبیه شده است. دستگاه تناسلی تنها دستگاهی از بدن است که برای زندگی خود فرد حیاتی نیست امّا برای بقای نسل لازم است. در فرآیند تولید مثل انسان دو سلول جنسی یا گامت نقش دارند: گامت مردانه که اسپرم نامیده می‌شود و گامت زنانه که تخمک نام دارد.
اسپرم توسط دستگاه تناسلی مردانه و تخمک توسط دستگاه تناسلی زنانه تولید می‌شوند. اسپرم در حین فعالیت جنسی در اثر انزال از طریق آلت مردانه وارد دستگاه تناسلی زنانه می‌شود. اسپرم در داخل واژن شنا کرده و وارد رحم می‌شود و خود را به لوله‌های فالوپ یا لوله‌های رحمی می‌رساند. تخمک نیز از تخمدان زن آزاد می‌شود و وارد لوله های  رحمی (فالوپ) می شود. اسپرم و تخمک در این محل با یکدیگر برخورد می کنند. اسپرم وارد تخمک می شود و آنرا بارور می کند و لقاح حاصل می شود که نتیجة آن تشکیل سلول تخم است که می‌تواند به یک نوزاد تبدیل شود. بنابراین همکاری مرد و زن برای تشکیل تخم و در نتیجه حامله شدن زن لازم است. زن با وجود اینکه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک نوزاد کامل در درون رحم نگه می‌دارد ولی همانطور که گفته شد برای باردار شدن نیازمند اسپرم مردانه است

هماهنگی بین زوجین برای برقراری رابطه جنسی

تا حالا شاید بارها برای شما دوست عزیز اتفاق افتاده که خیلی داغ شده (تحریک شده) و نیاز شدید به برقراری رابطه با همسر خود دارید و پس از دادن پیشنهاد یاقصد غافلگیر کردن طرف را داشته باشید و با سردی زوج خود روبرو شوید این یکی از ضربه های بزرگ عاطفی میباشد که از طرف همسر به شما وارد می شود برای اینکه هیچ موقع با این وضع روبرو نشوید چند نکته را باید توجه کنید اول اینکه دوطرف پس از دوره کوتاهی از زندگی با رفتارهای هم کم کم آشنا می شوند و شما درک خواهید کرد که این نیاز چه زمان در همسرتون حس می شود 

جلوگیری از افتادگی سینه


یکی از مشکلاتی که برای خانم ها، به خصوص از سنین 30 تا 40 سالگی پیش می آید، "افتادگی سینه" است. از آن جاییکه زیبایی سینه ها در اندام زنان نقشی اساسی را ایفاء می کند، در اینجا به یک سری راهکارهای ساده امّا مفید که نتیجه ی جدیدترین تحقیقات جهت پیشگیری و ترمیم این مشکل است، اشاره می کنیم:
اندازه و مدل سینه ها، به نوعی، سنبل و نشان دهنده ی ملیّت هر فرد می باشد، در فرهنگهای غیر اسلامی به دلیل نحوه ی پوشش آنها، زیبایی این عضو زنانه، در دید بیشتری قرار دارد، با توجه به اینکه امروزه، بیشتر خانم ها به دلیل مد روز بودن، تمایل به داشتن سینه های بزرگ دارند، لازم است موارد زیر را رعایت کنند:

حاملگي خارج رحمي از تشخيص تا درمان



حاملگي خارج رحمي وضعيتي شايع و گاهي مرگبار است. ميگويند از هر 08 مورد حاملگي يكي از آنها خارج رحمي است. شايد بيان اين نكته تكاندهنده باشد كه حتي در كشوري مثل انگلستان تقريبا 5 زن در سال به اين علت مي ميرند، چرا كه با مشاهده علايم بيماري به پزشك مراجعه نمي كنند. نه، نگران نشويد! به ياد داشته باشيد كه در مقايسه با سقط جنين، حاملگي خارج رحمي هنوز نسبتا نادر است. تنها كافي است به دنبال بروز علايم با پزشك خود مشورت كنيد تا با تشخيص سريع و درمان به موقع از خطر جلوگيري كنيد.اصطلاح <اكتوپيك> به معناي <خارج از جايي> است و حاملگي اكتوپيك يعني جنين در جايي خارج از رحم لانه گزيني كرده است. از آنجائي كه محل لانه گزيني تخم بارور، فضاي كافي براي تغذيه و پرورش جنين ندارد، حاملگي خارج رحم ميتواند موجب تخريب ديواره محل لانه گزيني و پاره شدن يا تركيدن آن عضو شود. لانه گزيني در جاهاي زيادي از بدن ممكن است صورت گيرد: تخمدان، گردن رحم، لوله هاي رحمي، شكم (صفاق) و حتي جاي زخم سزارين. البته بارداري خارج رحمي در بيش از 89 درصد موارد در لوله هاي رحمي جايگزين ميشود