نظر زنان ایرانی در مورد پیش قدم شدن در آمیزش جنسی چیست؟


87 درصد زنان اعلام مي کنند تقريبا” هيچوقت در روابط زناشويي پيش قدم نمي شوند و 23/5 درصد اظهار مي کنند ابراز نياز جنسي زن کاري ناشايست است و 34 درصد مي گويند حتي در صورت تمايل نبايد زن شروع کننده باشد.
اين درحالي است که ميل جنسي در طول دوره ماهيانه متفاوت است. بطور مثال در موقع تخمک گذاري و قبل از عادت ماهيانه تمايل به برقراري ارتباط جنسي بيشتر است.
وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي به ارگاسم نرسيدن زنان را 23/5 تا 43 درصد و نرسيدن به فاز تحريک را 14/7 درصد اعلام کرده است. درحالي  که تحقيقات در شمال و شرق تهران نشان ميدهد که ميزان به ارگاسم نرسيدن در جامعه از حداقل 62/8 درصد تا 85/5 درصد در تغيير است.
از آنجا که بين رضايت جنسي با رضايت زناشويي و اعتماد به نفس ارتباط نزديک وجود دارد و زنان، کمتر درباره اين گونه مسايل به گفتگو مي پردازند بنابراين رضايت جنسي در آنان بدون درمان مي ماند.

علت خود ارضایی چیست و چگونه درمان میشود؟

با وجود آنکه از زمان تولد تا بلوغ ، تغییرات زیادی در رشد جنسی - جسمی وجود ندارد ، اما رشد روانی - جنسی از همان نوزادی آغاز می شود..

یک نوزاد بدن خودش را جستجو می کند و کشف مناطق خاص لذت بخش بدن می تواند کودک را مجذوب خود کند و منجر به خودارضایی شود،زیرا یک کودک تحت تأثیر تمایلات غریزی اش است و در جستجوی لذت است.

دکتر سید محمدرضا صدرعاملی  متخصص روانپزشکی گفت : در کودکان نرمال معمولاً رفتارهای کنجکاوانه نسبتاً کمتر دیده می شود. رفتار جنسی با سن رابطه ی عکس دارد و در کل بیشترین تکرار آن ، هم در دختران و هم در پسران ، در سن 5 سالگی است.

تبخال تناسلی خطرناک در زنان


تبخال تناسلی یک بیماری منتقل ‌شونده از راه جنسی است که باعث زخم‌ های کوچک دردناک در ناحیه تناسلی می ‌شود.
این علایم ممکن است با تب، خارش، سوزش و اشکال در ادرار کردن همراه شود. اما بسیاری زنانی که به این بیماری مبتلا هستند، متوجه آن نمی‌ شوند زیرا یا تنها علایمی خفیف و موردی دارند، یا اصلا علامتی ندارند. ابتلا به تبخال تناسلی در زنان همچنین ممکن است با التهاب واژن، عفونت مجاری ادراری، یا حتی همورویید (بواسیر) اشتباه شود....

برای تبخال تناسلی علاجی وجودی ندارد اما با استفاده از داروها و تغییرات سبک زندگی، می ‌توان علایم بیماری را کنترل کرد و شیوع بیماری را کاهش داد. مشاوره نیز به دلایل متعدد اهمیت دارد. تبخال تناسلی از راه آمیزش جنسی منتقل می ‌شود و نمی‌ توان آن را ریشه‌ کن کرد. تشخیص تبخال تناسلی ممکن است باعث ناراحتی روانی شود و احساسات انزواجویی، گناه، یا خشم را در فرد برانگیزد. بیماران همچنین نیاز به کمک مداوم در مورد جنبه ‌های جسمی ابتلا به تبخال تناسلی و اطلاعاتی در مورد پیشگیری از انتقال آن دارند.
 

انواع روش‌های ضدبارداری اورژانس

روش‌های ضدبارداری اورژانس در مواردی که کاندوم پاره می‌شود، خوردن قرص ضدبارداری‌تان را فراموش کرده‌اید یا داروهای دیگری مصرف کرده‌اید که ممکن است اثر قرص ضدبارداری را خنثی کنند و نیز در مواردی که رابطه زناشویی بدون حفاظ انجام شده...

با این حال، باید توجه داشته باشید که روش‌های ضدبارداری اورژانس از بیماری‌های مقاربتی جلوگیری نمی‌کنند.

استفاده از روش ضدبارداری اورژانس راهی برای پیشگیری از بارداری است. این شیوه در این موارد به کار می‌رود:

• در مواردی که بدون استفاده از یک روش کنترل بارداری، ارتباط جنسی داشته‌اید.

• در مواردی که روش کنترل بارداری مورد استفاده شما دچار اشکال شده است. به عنوان نمونه هنگامی که فراموش كرده‌اید قرص ضدبارداری‌تان را بخورید یا آمپول ضدبارداری را تزریق کنید، کاندوم پاره شده یا بیرون آمده یا دیافراگم شما از جای خود خارج شده است.

آزمایشی بسیار ضروری برای خانمهای متاهل


پاپ اسمیر ،آزمایشی بسیار ضروری برای خانمهای متاهل می باشد و باید هر چند وقت یک بار این آزمایش را انجام دهند.

كارشناسان6 حقیقت درباره ی تست پاپ اسمیر،برای نجات زنان از خطر مرگ توسط سرطان رحمی پیشنهاد می كنند.
 از زمانی كه در سال 1950 آزمایش پاپ اسمیر در بین مردم شناخته شد،به میزان قابل توجهی سرطان رحمی در بین زنان كاهش پیدا كرد. تست پاپ اسمیر ناهنجاری های درون رحمی را مشخص كرده و از پیشرفت سرطان جلوگیری می كند.
كارشناسان مركز سرطان اندرسون در تگزاس معتقدند كه زنان باید از 6 حقیقت
موجود در این تست و سرطان آگاهی داشته باشند.
سرطان گردن رحم در گذشته یكی از دلایل عمده مرگ و میر زنان در آمریكا بوده است.

چرا زنان از رابطه جنسی خود لذت نمیبرند؟


بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده که سبب سرد مزاجی کمتر از نیمی از آنان همین عامل کامروا نشدن از همبستری است .آنها به موجب نا آشنایی همسرانشان با اصول زن داری و برقراری روابط جنسی ، چـه بسا هیچ مفهومی از این روابط در ذهن نداشته باشند، بلکه آن را عملی حیوانی ، غیر بهداشتی و مشمئز کننده بدانند که جز اتلاف وقت ثمری ندارد.دکتر محمد والی پور ،  متخصص روانپزشکی در این باره میگوید : اکثر مردان متاهل ، باور ندارند که از آیین همبستری اطلاعات ناقصی دارند.

وی با بیان این که خیلی از مواقع اشـکال اصلی به طرف مقابل آنها یعنی به مرد مربوط می شود که باید وظایف خود را درست اجرا کند  گفت :  گاهی اوقات مرد با آنکه با شیوه های روابط جنسی آشناست بر اثر فشار شهوت یا خودخواهی ، همسر خـود را در کـامـروا شـدن یـاری نـمـی کـند و پیش از ارضای او دست از عمل زناشویی می کشد. سردی جنسی خصیصه ای نیست که با انسان زاییده شود و تا دم مرگ باقی و برقرار بماند.

مشکل آقایان به هنگام رابطه جنسی

بیشتر آقایان به هنگام رابطه ی جنسی دچار این مشکل می شوند، آیا این مشکل را می شناسید ؟
  تقریبا از هر سه مرد یک نفر دچار مشکلات نعوظی است. این ناراحتی معمولا با افزایش سن پیش می‌آید اما نباید آن را با بیماری ناتوانی نعوظ اشتباه گرفت که در همه سن و سالی ممکن است رخ دهد.
به طور کل در مردان جوان و سالم مشکلات نعوظی دلایل روانی دارند و در پی برقرار کردن رابطه مناسب، مشکلات حرفه‌ای یا خانوادگی و اضطراب پیش می‌آیند.

علت بوی بد ناحیه تناسلی مردان چیست؟

 اگر مردی به هر دلیل ختنه نشده است باید به طور مرتب ترشحات جمع شده در زیر پوست سر آلت را تمیز کند مخصوصا در زمانی که هوا گرم است چون به مرور زمان جمع می شود و ایجاد مشکل می کند.

 
نکاتی در باره بهداشت و مراقبت از دستگاه تناسلی مردانه
1-در مورد بهداشت دستگاه تناسلی مردانه  شستشوی مداوم و زدودن موهای زائد آن در عین سادگی بسیار موثر خواهد بود. همچنین بهتر است دستگاه باید تناسلی پس از هر بار شستشو حتما خشک شود تا زمینه حضور عوامل بیماری زا فراهم نشود.

2-معاینه کردن بیضه ها در فواصل منظم می تواند فرد را از وجود یا عدم وجود سرطان بیضه مطلع می کند. سرطان بیضه یکی از شایع ترین تومورهای توپری است که در سنین 20 تا 35 سالگی بیشترین بروز را دارد. سرطان بیضه در صورتی که زود تشخیص داده شود کاملا قابل درمان است

حاملگی بدون وجود مرد ممکن شد !!!

در آینده ایی نزدیك زنان دیگر احتیاجی به مردان نخواهند داشت محققان دانشگاه نیوكاسل در انگلستان با دستیابی به یك موفقیت علمی، توانستند نیاز زنان به مردان را برای مادر شدن برطرف كنند! بر این اساس شاید در آینده ای نزدیك زنان برای بچه دار شدن هیچ احتیاجی به مردان نداشته باشند! محققان دانشگاه نیوكاسل توانستند با گرفتن حجره های سلولی از تخمدان زنان (امبریو زنان) و تبدیل آن به اسپرم موفقیت بزرگی را امضا كنند. این یافته اولین گام استقلال كامل زنان از مردان می باشد. تحقیقات قبلی در این زمینه به برداشتن نمونه هایی ازسلولهای بنیادی استخوان مردان و تولید اسپرم از آن منحصر می شد.

دانستنی هایی بسیار جالب درباره خانم ها

یک زن هرگز از ابراز عشقهای مرد زندگیش خسته نخواهد شد . به زبان آوردن دوستت دارم موجب می شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند .

-
یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل ، هدایای کوچک و ابراز عشقهای بی اختیار ، عشق می ورزد .

-
زمانی که مردی به زنی چند شاخه گل تقدیم می کند و یا یادداشت های عاشقانه اش را نثارش می دارد ، به آن زن اجازه می دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر به فرد است .

-
وقتی زنی عاشق می شود ، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر می رسد .

-
نوازش یک زن به او قدرت و انگیزه برای زندگی کردن می بخشاید .

زن هایی که بچه نمی خواهند


زن هایی که بچه نمی خواهند
Women Who Don’t Want Children
این مقاله برگرفته از یک سایت آمریکاییه به هر حال؛ مطمئنا در ایران هم چنین زنانی وجود دارند اما زیاد حرفی از آنها زده نمی شود
افرادی از تمام بخشهای کشور (آمریکا)، با مشاغل، میزان حقوق، مذاهب و قومیت های مختلف تصمیم می گیرند بچه نداشته باشند. دلایل مختلفی برای این تصمیم وجود دارد. شاید زندگی ات را همین جوری که هست دوست داری. شاید فکر می کنی از پس هزینه های تشکیل خانواده بر نمی آیی یا شاید فقط  آن "حس مادر شدن" در تو وجود ندارد.


لیزا 32، "دوست دارم خونه ام مرتب باشه. از سر صدای زیادی یا به هم ریختگی خونه خوشم نمی آید. دوست دارم چیزهام سر جاشون باشن. من مسئولیت بچه دار شدن را نمی خواهم. من نمی خواهم یک والد باشم دقیقا به همان خاطر که نمی خواهم یک دکتر باشم- به اندازه کافی جذبم نمی کنه."

پنج کاری که زنها انجام می دهند که باعث فرار مردها می شود

زن‌ها بدون اینكه متوجه باشند گاهی كارهایی را انجام می‌دهند كه باعث فراری دادن مرد‌ها میشوند.
 این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می‌رود زن‌ها بدون اینكه متوجه باشند گاهی كارهایی را انجام می‌دهند كه باعث فراری دادن مرد‌ها میشوند. این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می‌رود.

 
اعتماد به نفس پایین زنهایی كه اعتماد به نفس پایین دارند مرد‌ها را فراری می‌دهند. مرد‌ها جذب زنهایی كه مشكلات زیادی دارند نمی‌شوند. مرد‌ها علاقه دارند در اطراف زنهایی باشند كه كمترین دردسر را درست می‌كنند. مردها دوست ندارند در كنار كسی باشند كه مدام در حال گریه كردن است. همچنین متنفرند در كنار زنانی باشند كه مدام دیگران را برای اشتباهات سرزنش می‌كنند به جای آنكه در صدد رفع آن مشكل بر می‌آیند.

ناتوانی جنسی (3)

اغلب جوانها در اثنای اولین عمل جنسی، آلت تناسلی شان آماده نمی شود، یا مردانی وجود دارند که از سالها به اینطرف دچار ناتوانی بودند و پس از تحقیقات کافی باین نتیجه رسیدم که آنها در اولین رابطه جنسی خود موفق نشده اند. از اینرو آنها عمل طبیعی جنسی را کاری مافوق قدرت خود شمرده و ناچار به استمناء متوسل شده اند.
این طبیعی است که هر جوانی در اثنای اولین رابطه جنسی خویش، هم احساس ترس می کند و هم عصبی می شود و این حالت مانع آن می شود که او بتواند قدرت خود را آنطوری که هست نشان دهد و همین عدم موفقیت اول باعث می شود که او بخود تلقین ناتوانی کند و همین تلقین کار او را می سازد. جوان معتقد می شود که ناتوان است و قادر به عمل جنسی نیست و کسی که به ناتوانی خود معتقد گردد واقعا ناتوان می شود. مردانی که اصلا نمی توانند آلت تناسلی خود را آماده عمل سازند، در نتیجه دور ریختن تصورات باطل می توانند معالجه شوند. آنها نقص در جسم خویش ندارند. فقط عدم موفقیت های اولیه و لطمه دیدن غرورشان این بلا را بسر آنها آورده است.

ناتوانی جنسی (2)

بعضی از متخصصین، هنگام بحث از بی علاقگی ادعا کرده اند که کارهای فکری و مشغول کننده مایه ناتوانی جنسی می شوند و برای مثال: زندگانی دانشمندان، بحث و مناقشه درباره معاملات بزرگ، حل مسائل مشکل ریاضی و کوشش برای ایجاد اثر هنری، را ذکر کرده اند. اما این ادعا درست نیست. زیرا اغلب دانشمندان گذشته از اینکه دچار ناتوانی نیستند بلکه قدرت جنسی آنها نیز بسیار قوی می باشد، با این تفاوت که توجه خود را از میل جنسی به مسائل علمی و کارهای تحقیقاتی معطوف کرده اند و هر وقت هم که کارشان را تعطیل می نمایند و یا چندان فعالیتی نمی کنند، بزندگانی جنسی طبیعی خودشان بر می گردند بعضی دانشمندان چنین بنظر می رسند که اصلا دارای میل جنسی نیستند، علت این وضع اینست که زنان این اشخاص آن استعداد و قابلیت را ندارند که توجه همسرانشان را به سوی خود جلب کنند و از اینرو است که آنان به قدری سرگرم کارهایشان می شوند که هیچگونه وقتی برای توجه به میل جنسی برای خودشان نمی گذارند.

ناتوانی جنسی (1)

ناتوانی، مرض نیست. اما عارضه ای را که باعث می شود مرد از رابطه جنسی محروم شود و یا موفق به آنجام آن نشود باین نام می نامند. ناتوانی ممکن است کلی یا جزئی باشد. اگر کلی باشد ممکن است آن مرد در هیچ حالتی و هیچوقت نتواند عمل جنسی انجام دهد. واگر جزئی باشد. اگر کلی باشد ممکن است آن مرد در هیچ حالتی و هیچوقت نتواند عمل جنسی انجام دهد. و اگر جزئی باشد. در موضوع تحریک قضیب دچار اشکالاتی می گردد.
این اشکالات چه از لحاظ شدت و ضعف و چه از لحاظ مدت، خیلی با هم فرق دارند. ناتوانی در عین حال ممکن است نسبی یا گذران باشد ناتوانی نسبی عبارت از اینست که مردی فقط در تحت شرایط معینی بتواند عمل جنسی انجام دهد و تا این شرائط موجود نباشد به انجام عمل جنسی موفق نشود.

افسردگی پس از زايمان و راه‌های مواجهه باآن

خواه برای اولین بار مادر شده باشید خواه برای چندمین بار، روزها و هفته‌های پس از تولد فرزندتان به همان اندازه كه می‌تواند شادی‌آفرین و هیجان‌انگیز باشد، می‌تواند توام با غم و غصه و افسردگی نیز باشد.

آمدن تو ؛ افسردگی من
خواه برای اولین بار مادر شده باشید خواه برای چندمین بار، روزها و هفته‌های پس از تولد فرزندتان به همان اندازه كه می‌تواند شادی‌آفرین و هیجان‌انگیز باشد، می‌تواند توام با غم و غصه و افسردگی نیز باشد.
بسیاری از زنان پس از تولد كودكشان، یك تغییر بزرگ روحی را تجربه می‌كنند.
این تجربه می‌تواند محدوده وسیعی را در برگیرد، از غم كوتاه‌مدت تا افسردگی‌های عمیق و طولانی كه نیاز به درمان دارد؛ این نوع احساس افسردگی، افسردگی پس از زایمان نامیده می‌شود. احساس غم و ناراحتی پس از تولد فرزند به قدری شایع است كه بسیاری از افراد آن را تجربه می‌كنند. برای كسانی كه بتازگی مادر شدن را تجربه كرده‌اند و كسانی كه خود را دوست دارند، بسیار مهم است كه علائم این نوع افسردگی را بدانند و در صورت مشاهده آن در خود سعی كنند از خانواده، دوستان و متخصصان پزشكی كمك بگیرند. با توجهات و حمایت‌های ویژه و درمان مناسب، مادرانی كه درجه‌ای از افسردگی پس از زایمان را تجربه می‌كنند، می‌توانند تبدیل به والدینی سالم و شاداب شوند.

عجیب‌ترین رسوم ازدواج در دنیا


سیاه كردن عروس در اسكاتلند
در اسكاتلند یكی از رسم‌های قبل از مراسم اصلی ازدواج آن است كه باید عروس را سیاه كرد. طبق این رسم؛ اطرافیان باید عروس را غافلگیر كرده و بدون این‌كه خبر داشته باشد، روی سرش مواد كثیف‌كننده‌ای همچون آب كثیف، تخم‌مرغ، سس‌های مختلف، پر و موادی از این قبیل بریزند. سپس عروس آینده كه كاملا كثیف شده، توسط همان اطرافیان دور شهر چرخانده می‌‌شود و حتی او را به چند قهوه‌خانه و رستوران شلوغ هم می‌‌برند كه همه او را ببینند.
سكه‌های كفش عروس در سوئد
یك رسم كهن در سوئد این است كه عروس سكه‌هایی را در كفش خود حمل می‌‌كند. یك سكه نقره از طرف پدر عروس در كفش چپ او قرار می‌‌گیرد و یك سكه طلا از طرف مادرش در كفش راست عروس گذاشته می‌‌شود و او باید در تمام مدت مراسم این سكه‌ها را در جای خود نگه دارد. این كار نشانه احترام همیشگی عروس به پدر و مادرش و حمایت پدر و مادر از اوست.

اگر به این درد جنسی مبتلا شوید بلافاصله باید درمان شوید.


اگر به این درد جنسی مبتلا شوید بلافاصله باید درمان شوید و به پزشک مراجعه کنید و ...

پریاپیسم به معنای نعوظ طولانی‌مدت، ناخواسته و مداوم آلت تناسلی مردان است که ناشی از تحریک یا برانگیختگی جنسی نیست و معمولا دردناک است. این عارضه اگرچه شایع نیست اما نیاز به درمان طبی فوری دارد و در غیر این صورت به آسیب بافتی می‌انجامد و در نتیجه، فرد در آینده، هنگام برانگیختگی جنسی، نعوظ نخواهد داشت. پریاپیسم بیش از همه در پسران 5 تا 10 سال و مردان 20 تا 50 سال دیده می‌شود.....

تاثیر دوره ماهانه خانم ها بر میل ج ن س


تاثیر دوره ماهانه خانم ها بر میل ج ن س  
آیا مایلید تا بتوانید روزهایی را که همسرتان بالاترین میل ج ن س  را دارد، پیش بینی کنید؟ باور کنید یا نه این امر کاملا قابل پیش بینی است. تنها چیزی که لازم است مقداری تحقیق، یک تقویم، و بررسی های دقیق است و سپس شما بزرگترین هدیه را دریافت می کنید. (و شانس بیشتری پیدا می کنید تا در زمان پیش قاعدگی تا حد امکان خودتان را از روح سرد او دور نگه دارید.)
بدون هیچ شک و شبهه ای ثابت شده است که خواست های ج ن س  یک خانم به طور قابل توجهی در هنگام تخمک گذاری (و اندکی پس از آن) افزایش پیدا می کند. این مقاله شما را راهنمایی می کند که بهترین زمان برقراری رابطه ج ن س  با همسرتان چه وقت است و چگونه آقایون می توانند بیشترین استفاده را از این اوقات ببرند.

روابط زناشویی و ترکیب مطلوب احساسات


روابط زناشویی و ترکیب مطلوب احساسات
از جمله عوامل اساسی و بسیار مهم برای یک زندگی پایدار و موفق وجود احساس مهر و محبت میان زن و شوهران می باشد. بدون شک تمامی زوجین مشتاق صمیمیت، شور و نشاط، اقدامات محبت آمیز و تعریف و تحسین یکدیگر می باشند. همگی آنان آرزو دارند در کنار همدیگر لحظاتی خوش و لذت بخش را داشته باشند. بدیهی است چنانچه زوجین در جهت تقویت صمیمیت و پرورش احساس مهر و محبت میان خود بی تفاوت باشند و یا گام برندارند، طولی نخواهد کشید که روابطشان دچار سردی خواهد شد و آنگاه لب به شکوه و شکایت خواهند گشود که شعله های شور و اشتیاق در همسرشان رو به افول و خاموشی نهاده است!
خانمها شیفته رفتارهای صمیمانه و مهر و محبت از ناحیه شوهرشان هستند و انتظارشان این است که این نیازشان از طرف شوهرشان تأمین شود. آنان دوست دارند در فضای مقدسی باشند، فضایی که تنها از آنِ آنان و شوهرشان باشد به نحوی که در آن لحظات شوهرشان فقط به آنان فکر کند. اما، زنی که پیوسته از شوهرش به دلیل اینکه رفتار محبت آمیز ندارد مرتب انتقاد می کند و یا از او انتقاد می کند که چرا احساسش را بر زبان جاری نمی سازد، فرصتی برای رفتار مهرانگیز و محبت مرد باقی نمی گذارد.

چرا در دوران بارداری مقاربت مضر میشود؟


آیا می دانید مقاربت در دوران بارداری برای بعضی از خانم ها مضر می باشد و ...

برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممكن است پزشك شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد.

نکاتی کلیدی درباره بیماریهای مقاربتی


در این مقاله ضمن تعریف STDs یا بیماریهایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می‌شوند با نکاتی کلیدی در رابطه با این بیماریهای آشنا می‌شوید.

STDs چیست؟
بیماریهای جنسی یا
STDs عبارتند از بیماری مقاربتی كه از شخصی به شخص دیگر در طی تماس دستگاه ژنیتال (یا دستگاه تولید مثلی) یك پارتنر با ژنیتال -مقعد- دهان یا حلق پارتنر دیگر صورت میپذیرد. STD ممكن است توسط ویروس، باكتری یا انگل نیز منتقل شود. این میكروارگانیسمها می‌توانند داخل بدن شده و پوست، مخاط، واژن، ركتوم، حالب، سرویكس، چشم و دهان و حلق را گرفتار كند. وجود هر گونه ترشح  غیر عادی و بدبو، خارش، سوزش، دیزوری، دیس پارونیا، زخم در نواحی تناسلی، نشانه احتمالی وجود عفونت است. در چنین مواردی فرد باید به پزشك مراجعه كرده و تحت درمان قرار گیرد.

رابطه بین عشق و وزن زنان


آنچه سایز زنان را تعیین می کند نوع یا میزان مواد غذایی نیست بلکه عشق است که مشخص کننده وزن آنهاست.
به گزارش آر.ایکس.پی.جی ، گروه انگلیسی ناظران وزن (ویت واچرز) که بیش از 40 سال است به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده اند تا وزن کم کنند ، 3000 زن متاهل را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند اندام زنان طی دوره زندگی شان تحت مراحل مختلفی قرار می گیرد.
تقریبا 66 درصد افراد مورد بررسی اظهار داشتند وزنشان بسته به شاد بودن آنها در یک زمان خاص تغییر می کند. و 84 درصد گفتند روابط آنها مهم ترین عامل موثر در حس شادکامی محسوب می شود.

چرا گرایش به ازدواج دوم زیاد شده است؟

حتماً تا کنون سری به تابلو فروشی زده‌اید، با دیدن تابلوهای نقاشی متعدد به وجد آمده‌اید و با تلاش فراوان بر وسوسه خود برای خرید بسیاری از آنها غلبه کرده‌اید. مطمئناً آنچه که شما یا هر کس دیگری را برمی‌انگیزد تابلویی خریداری کنید، شکل یا تصویری است که در قاب عکس جای گرفته است نه پس زمینه آن. البته پس زمینه تصویر نیز مهم است. چون اگر با شکل هماهنگ نباشد، شکل را از جلوه می‌اندازد، اما نه به اندازه شکل.همه ما در واقع پول را برای شکل یا تصویری می‌پردازیم که در قاب عکس جای گرفته است. 

رموز یک ازدواج موفق

- 1همه ما درزندگی شخصی مشکلاتی با همسرمان داریم. مشکل شما چیست ؟ فرزند؟ پول؟ خانواده .... مشکل شما هر چیزی که هست قهر نکنید . بدترین و بچه گانه ترین کار ، قهر کردن است . البته منظور من این نیست که ناراحتی خود را نشان ندهید ، اما قهر نکید.
2 – به راحتی از کنار احتلافات اساسی خود نگذرید . مردی را می شناختم که بر سر رفت و آمد با والدین همسرش مشکل داست . بعد از هر رفت یا آمدی مدتی با همسرش قهر می کرد، و یعد از مدتی آشتی می کردند و دوباره این چرخه ادامه پیدا می کرد.
3– با یکدیگر بر سر مسائل ایجاد شده صحبت کنید. حتی اگر شده شب را تا نیمه های شب بیدار بمانید با همسرتان حرف بزنید، راه حل های مختلف ارائه بدهید و نظر او را جویا شوید . مانند دوست من ، که بالاخره متقاعد شد به جای قهر کردن با همسرش صحبت کند . آن ها پس از دو روز بحث و گفتگو عامل اصلی ناراحتی را پیدا کردند .

خیانت جنسی یا احساسی: کدام خطرناک تر است؟

شـما هـر طـور که به قضیه نگاه کنید، خیانت کردن یکی از بهترین راه هـای بـر هم خـوردن ارتـبـاط بین یک خانم و آقا می باشد. اغلب زمانی کـه یـکی از طرفین مرتکب خیانت مـی شود، اطمینان موجود از بین می رود و بدست آوردن مجدد آن تبدیل به یک کار دشوار می گــردد. البته این چیز جدیدی نیست.
اما خیانت انواع مختلفی دارد.
یکی از انواع آن، خیانت جنسی می باشد. این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.

لازمه ازدواج فقط عشق نیست

لازمه ازدواج فقط عشق نیست


در خیلی از جوامع و فرهنگ‌ها، مردم عشق را درمان هر درد و شادی‌بخش هر زندگی می‌دانند. در چنین جوامعی طبیعتا این تصویر در ذهن افراد نقش می‌بندد که برای خوشبختی صرفا نیاز به پیدا کردن عشقی واقعی داریم؛ فردی که درست شبیه خودمان باشد، نیمه گمشده‌ خودمان...

شاید اولین بار، حادثه‌ای مثل تماشای فیلم زیبای خفته؛ یا سیندرلا؛ یا دیدن نحوه آشنایی و دلبستگی مگ‌رایان و تام‌هنکس در فیلم بی‌خواب در سیاتل؛، نخستین‌ جرقه‌های عشق را در ذهن‌ شما زده باشد و مدتی بعد، حس کرده باشید که به‌یک‌باره فرد مورد نظرتان را پیدا کرده‌اید و پس از مدت کوتاهی تصمیم به ازدواج با او گرفته‌اید و احساس کرده‌اید که دیگر خوشبخت‌ترین فرد دنیا هستید. ولی محققان استرالیایی به شما می‌گویند: عجله نکنید!

سبک بوسیدن متولدین ماه های مختلف ......!!!!!


این فال در مورد سبک بوسیدن متولدین ماه های مختلف است.

امیدواریم با خواندن این فال بتوانید با شخصیت معشوقتان بیشتر آشنا شوید

و ببینید که لبهایتان چه سرنوشت عشقی برای شما رقم می زند
 

مدت زمان عاشقی چقدر است؟


مدت زمان عاشقی چقدر است؟


(Helen fisher) ، محقق و انسان شناس دانشگاه روتگر نیوجرسی، یکی از سرشناسترین محققین موضوع عشق در سطح جهان است. از او کتابهای متعددی در این مورد به چاپ رسیده، از جمله "آناتومی عشق" ( ۱۹۹۲) و "جنس قوی" ( ۱۹۹۹) که به رل زنان در جامعه می پردازد. کتاب جدید او با عنوان "چرا عاشق می شویم" به موضوع عشق، شکست در عشق، و نقش هورمونها در این مورد می پردازد .
 
مجله اشپيگل مصاحبه حالبي با اين پرفسور انجام داده : 

10 خواسته جهانى زنان از همسرانشان !


این دستورات مختص به زوج خاصی نیست، اینها تنها ده چیزی است كه تعداد بسیار زیادی از همسران از شوهرانشان می‌خواهند. توجه كنید اینها خواسته‌های آنهاست نه نیاز روحی شان. از لحاظ فردی هركسی مسئول نیاز‌های عاطفی خویش است و باید آنها را پر كند. ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد :
نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیاز به تعلق داشتن، نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود، و نیاز به آزادى. و اما خواسته‌های همسرتان از شما :