مزایای شگفت انگیز رابطه مکرر جنسی

یک تحقیق 10 ساله که در کشور ولز انجام شده نشان می دهد احتمال مرگ کسانی که بطور مرتب رابطه جنسی دارند، 50% کمتر از سایرین است! دکتر گابریل موریسی می گوید این تنها بخشی از نکات مثبت رابطه روحی-جسمی سکس در زندگی شما می تواند باشد. وی در ادامه می گوید: "این کاملاً طبیعی به نظر می آید که داشتن سکس برای شما مفید باشد چرا که موجب افزایش گردش خون، تحریک اعصاب، حرکت ماهیچه ها، درگیری مغز و هر آنچه برای سلامت فرد مفید است، می شود."

متاسفانه با کوچکترین مریضی ما سکس را ترک می کنیم. خانم دکتر موریس می گوید: "ما به سکس به عنوان یک مقوله لوکس نگاه می کنیم در حالی که این موضوعیست که با سلامت ما رابطه مستقیم دارد. همچنین عموم آنرا تنها برای جوانان می دانند در حالیکه برای افرادی که پا به سن می گذارند بسیار حیاتی و یک هدیه به شمار می آید." هنوز قانع نشده اید؟ در ادامه 10 دلیل علمی را ذکر می کنیم که انگیزه ای خواهد بود برای بهبود و افزایش روابط جنسی شما! ...محققین دانشگاه وایلی در پنسیلوانیای امریکا می گویند: سکس بیشتر، سرماخوردگی و آنفلوآنزای کمتر! آنها می گویند سکس موجب افزایش قدرت ایمنی بدن شده و احتمال ابتلا به سرماخوردگی را تا یک سوم کاهش می دهد. تحقیقات انجام شده در آلمان نشان می دهد که حتی خودارضایی در مردان باعث افزایش تعداد گلبولهای سفید خون می شود...تحقیقات متعدد نشان می دهد مردانی که در 20 سالگی خود تعداد انزال منی آنها 21بار در ماه بوده، در مقایسه با کسا نی که 5 تا 7 بار در ماه بوده است، در ادامه زندگی احتمال ابتلای به سرطان پروستات در آنها یک سوم است. دکتر راسل می گوید: نیاز نیست که این انزال حتماً از طریق همخوابی با یک شریک جنسی باشد...-جوانتر به نظر می رسید! دکتر دیوید ویکس می گوید زوجهایی که 3بار در هفته سکس دارند نسبت به سایرین 7 سال جوانتر به نظر می رسند. سایر تحقیقات نشان می دهد سکس موجب افزایش هورمون اواستروژن در زنان شده و موهای درخشانتر و پوست شفافتری خواهند داشت. تحقیقات نشان می دهد که سکس موجب بهبود سردرد خصوصا در زنان می شود. endorphin و corticosteroid که در طول سکس آزاد می شوند، خاصیت مسکن و ضددرد داشته و باعث کاهش درد مفاصل، گرفتگی عضلات، سردرد و سایر دردها می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .