درمان نزدیکی های سرد و پدید آورنده لذت در تماس جنسی

نام محصول: آدامس محرك اصل فرانسهكد محصول: 1762
كاربرد: بالاترين تاثيردر بين محرك هاي طبيعي موجود در بازار (دوز2000)

روش خريد: نقدي و پستي و ...

آدامس محرك اصل فرانسه
براي اولين بار در ايران آدامس محركاورجينال ميباشد و ساخت فرانسه است نام محصولات ارسالي مستعار است و هيچ كس جز خودتان از محصول داخل پاكت مطلع نخواهد شد…………(حتي مامور پست)

آدامس محرك اصل فرانسه
بسياري از مردان از اين كه همسرشان نسبت به نزديكي سرد هست و هميشه بايد براي نزديكي از همسر خود در خواست كنند بسيار ناراحت و سرخورده هستند. آدامس محرك مي تواند در خانمها كه رغبتي به نزديكي ندارد و سرد هستند احساس جن سي ملايمي ايجاد كند و اوقات خوشي را براي زوجين فراهم آورد. محصولي فوق العاده است كه اثر شگفت انگيزي بر روي خانم ها دارد. آدامس محركاز تركيبات استفاده شده در آدامسهاي معمولي + مواد تحريك كننده و تقويت كننده جن سي تهيه شده كه با جويدن آدامس محرك اين مواد خوراكي جذب شده و حالت ريلكس و تحريك پذيري بوجود مي آورد. شكل ظاهري و طعم آدامس محركدقيقا مثل آدامسهاي ديگر ميباشد. و مزه شيريني دارد .
آدامس محرك اصل فرانسه

برخي از امكانات و قابليتهاي آدامس محرك:
-10عددي
-آدامس محركمحصول كشور فرانسه (پاريس) ميباشد.
تحريك پذيري شديد و حالت گرم شدن بدن مي شود
-  اثرات آدامس محرك10 دقيقه پس از جويدن ظاهر ميگردد.
درمان نزديكي هاي سرد و پديد آورنده لذت در تماس جن سي
بالاترين تاثيردر بين محرك هاي طبيعي موجود در بازار دوز2000
-  توصيه مهم : اين آدامس را فقط به شريك جن سي خود تعارف كنيد در غير اين صورت هرگونه عوارض ناشي از سوء مصرف آن پاي خودتان است


آدامس محرك اصل فرانسه
توجه ! توجه !
خريد پستي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .