با همسر خود رابطه زیبا و داغی داشته باشید

نام محصول: Viamax power قهوه زنانه   كد محصول: 1770
كاربرد: باعث تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل ج-ن-س-ي

روش خريد: نقدي و پستي و ...
Viamax power قهوه زنانه
تركيبات اصلي اين محصول قهوه فوري ، آفروسودياك (داروي عامل مقوي غرايز ج-ن-س-ي) ،پوره انگور مي باشد تائيرات آن باعث تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل ج-ن-س-ي مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه پك 8 بسته اي براي شروع يك رابطه استفاده نمائيد اين قهوه را 15 دقيقه قبل از شروع رابطه استفاده نمائيد
عملكرد اين قهوه بدين صورت مي باشد كه بعد از 15 دقيقه عضلات شما شل مي شود و شما را به طرف شريك خود سوق مي دهد، احساس داغي به شما مي دهد و شما را آماده مي كند تا با همسر خود رابطه زيبا و داغي داشته باشيد ، پس از آن احساس سرحالي عميقي به شما مي دهد . اين محصول آمريكا مي باشد ، داراي باركد آمريكا و داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعات آمريكا مي باشد .تاريخ توليد اين محصول سال 2010 مي باشد و تا سال 2013 تاريخ انقضا دارد. ما تضمين مي كنيم نتيجه واقعي را از اين محصول خواهيد داشت . تا 72 ساعت بعد از قهوه مجدد استفاده ننمائيد . لطفا از دسترس كودكان دوري نمائيد و همچنين زنان در دوره بارداري و موقعيت دوره ماهانه خود مطلقاٌ استفاده ننمايند. در جاي خشك و خنك و دور از آفتاب نگهداري شود.

 
Viamax power قهوه زنانه

Viamax power قهوه زنانه  
برخي از امكانات و قابليتها:
تنظيم ترشح هورمون و افزايش ميل ج-ن-س-ي
-  احساس داغي ون شل شدن اعضاي بدن
سرحالي و انرژي بالا پس از آن
داراي مجوز از مركز تحقيقات و مطالعاتآمريكا به شماره YWSJZ 2006 NO.0145
-  داراي باركد آمريكا
تنها براي زنان استفاده مي شود
يك پك 8 بسته اي
-  تضمين كيفيت و تنيجه گيري محصول
 
توجه ! توجه !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .