بهترین شیوه برقراری جنسی کدام است؟

-بهترین شیوه برقراری جنسی کدام است؟
حالتی که هر دو با آن راحت باشید بهترین است. هیچ تجویز خاصی در این مورد وجود ندارد.

-اصولاً ازچند راه می‎توان ارتباط جنسی داشت ؟ کدام راه برای هر دو طرف بهتر است؟

اگر بخواهیم ذات طبیعت و عمل دخول را در نظر بگیریم، تنها ارتباط از راه واژن را توصیه می‎کنیم. اما در برخی موارد افراد به دلیل تنوع خواهی و یا به دلایل دیگر از روش‎های آنال (از راه مقعد) و اورال ( از راه دهان) نیز اینکار را انجام می‎دهند که هر کدام در صورتیکه از راه درست و بهداشتی انجام نشوند می‎توانند عواقب ناخوشایندی را برجای بگذارند.



-آیا برای خانم‎ها هم ارتباط جنسی از راه دهان مقدور است؟

بله، و بر طبق آمارهای موجود این روش که به عنوان پیش‎نوازی و یا آماده سازی خانم‎ها و نزدیک‎تر نمودن زمان رسیدن آنها به اوج لذت جنسی بکار می‎رود، در ۹۵% خانم‎های مورد تحقیق به عنوان روش محبوب شناخته شده است. با این روش چون از نظر ذهنی و جسمی شریک جنسی خود را آماده برقراری ارتباط جنسی می‎کنید هم او و هم خود شما لذت بیشتری از عمل دخول خواهید برد زیرا غدد مترشحه‎ای که در طرفین داخل واژن وجود دارند به تولید لوبریکنت (مواد لغزنده) بیشتری می‎پردازند که عمل دخول را آسان‎تر می کند.

-پسری هستم ۱۹ ساله که مشکل بزرگی دارم. نمی‎دانم چطور بگویم اما وقتی با خانمی تنها می‎شوم بدون اختیار حالت شقی آلت را پیدا می‎کنم. دوستانم می‎گویند در این حالت باید به بالا و پایین بپری که وضعیتت به حالت طبیعی برگردد. آیا این تنها راه است؟

دوست عزیز حالت شقی یا نعوظ حالتی بی اختیار و کنترل نشدنی نیست. اولین کاری که باید بکنی این است که اگر با خانمی تنها شدی به مسائل جنسی فکر نکنی و برای اینکار بهترین کمک را کنترل نگاه به انسان می‎کند. چون هرگاه که شما به عنوان مثال به یقه‎ باز طرف مقابل خود نگاه کنی بی اختیار در پی آن به خیال‎پردازی مشغول می‎شوی که البته امری است کاملاً طبیعی ولی همه می‎دانیم که برای خانمی که مقابل شماست این مسئله خیلی خوشایند نخواهد بود وممکن است دوستان خوبی را بخاطر همین مسئله‎ کوچک که با کمی تمرین قابل اصلاح است از دست بدهی. در مورد روشی هم که دوستانتان پیشنهاد کرده‎اند باید بگویم که هنگامی شقیِ آلت رخ می‎دهد که آلت تناسلی پر از خون شود، وقتی شما در آن حال به بالا پایین بپری در واقع به زور می‎خواهی جریان خون را به حالت اول برگردانی و این مسئله ممکن است عواقبی چون عقیمی را برایت به دنبال داشته باشد پس مراقبه فکری بهترین کار است. کشیدن نفس عمیق هم کمک زیادی در کنترل سرکشی احساس جنسی می‎کند. در ضمن در این شرایط بهتر است لباس زیر و شلوار خود را طوری انتخاب کنی که تنگ نباشد چون لباس‎های تنگ هم عامل تحریک هستند.

- روش های جلوگیری از بارداری چیست؟

استفاده از قرص های ضد بارداری در انواع مختلف، کپسول های زیر پوستی، کاندوم، بستن لوله در خانم ها، بستن لوله در آقایان یا وازکتومی، آیودی، روش طبیعی و تزدیکی منقطع از شایع ترین راه های جلوگیری از بارداری هستند. که چنانچه هرکدام صحیح استفاده شوند در صد موفقیت بالایی دارند.

-من ازدواج نکردم اما چون رابطه‎ جنسی دارم می‎خواهم قرص ضد حامگی بخورم از کجا می‎‏توانم آن را بخرم؟

فروش قرص‎های ضد حاملگی در کشورهای مختلف قانون‏‎های متفاوتی دارد . مثلاً در ایران می‎توانید آن‎ها را از داروخانه تهیه کنید که البته اگر خیلی جوان باشید شاید به نسخه هم نیاز داشته باشید. اما در بیشتر موارد قرص‎های اِل – دی و اِچ – دی را می‎توان بدون نسخه از داروخانه‎ها تهیه کرد تنها دقتی که باید بکنید این است که تاریخ مصرف آن‎ها نگذشته باشد. اما بهتر است حتی اگر نمی‎خواهید به پزشک مراجعه کنید به درمانگاه محلتان و یا در کشورهای اروپایی و آمریکایی به کلینیک‎های جوانان مراجعه نمایید تا مطمئن شوید که مناسبترین روش را با توجه به شرایط جسمی و سنی تان انتخاب کرده اید.

خیلی از دوستانمان برای در امان بودن از بارداری‎های ناخواسته و مصون بودن از بیماری‎هایی که بر اثر روابط جنسی منتقل می‎شوند، از کاندوم ( قابل تهیه حتی در بیشتر سوپرمارکت‎ها) و قرص همزمان استفاده می‎کنند. فراموش نکنید که در ایران کاندوم و تمامی وسایل جلوگیری از بارداری را میتوانید بصورت رایگان از درمانگاه های محلی تان بگیرید چه مجرد و چه متاهل باشید.

-نحوه کارکرد قرص ضد حاملگی چگونه است؟

قرص‎های ضد بارداری ترکیبی حالتی شبیه به حالت بارداری را در بدن فرد به وجود می‎آورند. در این حالت بدن زن دیگر تخمک آزاد نمی‎کند، مخاط رحم کلفت‎تر می‎شود در نتیجه اسپرم نمی تواند به آسانی وارد آن شود و چنانچه اسپرمی وارد رحم شود دیواره‎های آن اجازه‎ لانه گزینی را نمی‎دهند در نتیجه اسپرم از بین می‎رود.

در حال حاضر اکثر قرص‎های ضد بارداری ترکیبی از دوهورمون پروژسترون و استروژن هستند مگر در مواقع خاصی که مصرف یکی از این هورمون‎ها برای فردی در شرایط خاص مضر باشد و نوع غیر ترکیب نشده‎ آن را به تشخیص پزشک خود استفاده نماید.

نحوه‎ مصرف قرص‎های ترکیبی معمولاً به این صورت است که فرد ۲۱ روز قرص‎ها را بطور منظم و هرروز مصرف می‎کند و ۷ روز بین آن فاصله می‎دهد. در این هفت روز خونریزی شبیه به پریود اتفاق می‎افتد و هنوز جلوگیری از بارداری ادامه دارد. پس از روز هفتم دوره‎ جدید قرص‎ها شروع می‎شود. برخی از اقسام قرص‎ها هستند برای مصرف آن‎ها فرد هر روز قرص‎ها را می‎خورد اما باید در ترتیب خوردن آن‎ها نوبت را رعایت کند. ۲۱ قرص اول قرصهای ضدبارداری هستند و ۷ تای آخر هیچ اثری ندارند و فقط برای اینکه افراد دوره‎ی بعدی را سهواً دیر شروع نکنند تجویز می‎شوند.

در مورد مصرف قرص‎ باید بدانید که در صورتیکه قرص‎ها مرتب و سر زمان معین خورده شوند مطمئن‎ترین راه جلوگیری به حساب می ‎آیند. استفاده از این قرص‎ها برای اولین بار باید تحت نظر پزشک یا ماما انجام شود. به یاد داشته باشید که برخی داروها اثر قرصهای ضد بارداری را کم و یا خنثی می کنند. اگر برای هر موردی دارو برایتان تجویز شد به پزشک مربوطه اطلاع دهید که از قرص ضد بارداری استفاده می کنید. تا چنانچه تداخل دارویی وجود داشت از وسیله جلوگیری دیگری بطور همزمان در طول آن مدت استفاده کنید.

-من می‎خواهم بدانم که آیا برای آقایان هم قرص‎های ضد حاملگی وجود دارد یا خیر و اگر جواب منفی است فکر می‎کنید تا چه زمانی همچین قرص‎هایی به بازار خواهد آمد؟

تحقیقات آزمایشگاهی که هم‎اکنون در ایالات متحده و اروپا در حال انجام است این نوید را می‎دهد که بین پنج تا هفت سال آتی چنین قرص‎هایی را در داروخانه‎ها داشته باشیم. حتماً می‎پرسید چرا اینقدر طول می‎کشد؟ به دلیل اینکه کنترل سیستم باروری مردان کار ساده‎ای نیست. دوران باروری خانم‎ها بدلیل پریود ماهیانه‎ای که دارند تقریباً منظم است و تنها ۴۸ ساعت در ماه قدرت بارورشدن را دارند ( البته این نکته که ۴۸ ساعتِ باروری‎شان در کدام زمان از ماه است هنوز مشخص نیست).

دانشمندان با توجه به زمان پریود ماهیانه‎ی خانم‎ها توانسته‎اند برای آن‎ها قرص‎های ضد بارداری تولید نمایند. برخلاف خانم‎ها، عمل اسپرم‎سازی در بدن آقایان ۷/۲۴ یعنی تقریباً نیم میلیارد اسپرم در روزاست به همین دلیل است که ابداع روش جلوگیری از بارداری توسط قرص برای آقایان هنوز مورد بحث و بررسی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .