زنان و تظاهر به ارگاسم شدن در آنها

اگر زنی در طول رابطه احساس كند كه برای ارگاسم شدن تحت فشار قرار گرفته است چه اتفاقی ممكن است رخ دهد؟ تظاهر به ارگاسم شدن یكی از راههایی است كه زنان درچنین شرایطی بر می گزینند! تحقیقات نشان می دهد كه 70% زنان تظاهر به ارگاسم می كنند! این یعنی واقعا احتمال اینكه شریك شما نیز یكی از این افراد باشد وجود دارد.اگر وی در حال تظاهر كردن به ارگاسم شدن باشد باید نتیجه گرفت كه حتما شما كارتان را غلط انجام می دهید.
از طرفی شما وی را بیشتر ناراحت و عصبی خواهید كرد به خاطر این حقیقت كه وی می داند شما منتظر هستید تا وی از شدت لذت فریاد بكشد!


برای اینكه بتوانید ارگاسم مصنوعی را شناسایی كنید در ابتدا باید بدانید كه همسر شما چگونه ارگاسم می شود. بسیاری از زنان توسط تحریك و ماساژ مستقیم كلیتوریس ارگاسم می گردند. بعضی ها با تحریك و ماساژ نقطه جی به این مهم دست پیدا می كنند. عموما زنانی كه برای ارگاسم شدن به تحریك وماساژ جی اسپات احتیاج دارند نمی توانند با ماساژ كلیتوریس به ارگاسم برسند.این یكی از رفتارهایست كه شكل گیری آن در طول زمان رشد فرد در خودارضایی شكل می گیرد و در آن تاثیر دارد. زنان بسیاری هستند كه فقط از طریق ماساژ كلیتوریس ارگاسم می شوند در نتیجه فایده ندارد كه شما با آنها یك ساعت رابطه داخلی داشته باشید چراكه اگر به كلیتوریس و ماساژ آن توجه نداشته باشید تنها وی را با رابطه گرم نگه داشته اید!
نكته دیگر برای شناسایی ارگاسمهای مصنوعی در زنان این است كه بدانید شریك شما چه مراحلی را باید طی كند تا به ارگاسم برسد. تحقیقات نشان می دهد كه درصد بالایی از زنان توسط معاشقه باید گرم شوند تا كم كم به حسی برسند كه احساس كنند به چیزی احتیاج دارند و دلشان می خواهد توسط آن چیز پر شوند. در این مرحله رابطه داخلی آغاز شده و در نهایت به ارگاسم فرد ختم می گردد. اما شما سعی كنید كه ببینید وی چه قدر برای چه مرحله نیاز دارد.این اصلا ساده نیست. در مغزتان فرو كنید كه وی را كاملا زیر نظر بگیرید.. اینكه شما چیز جدیدی را امتحان كنید و وی ارگاسم شود خیلی خوب است اما شانس اینكه وی در حال تظاهر كردن است تا از شر آن خلاص شود هم وجود دارد.اگر ناگهان بصورت نا مربوط دیدید كه وی ارگاسم شد بدانید كه شانس بالایی برای تظاهر و خواستن برای رهایی از این شرایط وجود دارد.
راههای فراوانی برای شناسایی ارگاسمهای دروغین وجود دارد اما قبل آن باید ارگاسم صحیح شریكتان را حتما شناخته باشید.چندین مورد از راههای شناخت ارگاسمهای دروغین اینها هستند

1-آه و ناله های مكانیكی! اگر می بینید كه وی مدام یك خط جمله را تكرار می كند و ناله های وی شبیه به چیزیست كه در فیلمها دیده و همینطور ناله ای وی بدون نفس عمیق است شانس بنا به دلایلی برای تظاهر به ارگاسم وجود دارد

2-صدای وی با حركات هم خوانی ندارد! مثل اینكه شما ضبط صوت را خاموش كنید و فرد همچنان برای خود برقصد! مثلا شما در حال اجرای اورال سكس و یا همان سكس دهانی هستید و برای لحظه ای دست می كشید تا ری ست شوید و دوباره شروع كنید ناگهان صدای آه و یا ناله بشنوید! در اینجا شانس برای تظاهر بالاست.

3-زنی كه به سمت ارگاسم می رود تمام ماهیچه هایش جمع خواهد شد.یكسری از ماهیچه ها جمع شدنش اختیاری نیست مثل مثلا ماهیچه داخل پا و یا خود دهانه واژن. اگر میبینید كه وی بسمت ارگاسم رفته یا در حال ارگاسم است اما حس نمی كنید كه ماهیچه های وی آلت شما را اندكی قفل كرده اند شانس برای ارگاسم مصنوعی وجود دارد.

4-نفس كشیدن وی در طول ارگاسم برای مدتی شدید می شود. وی باید این نفس كشیدن را بعد از ارگاسم تا مدتی به همان شدت ادامه دهد اما اگر یبینید كه وی ارگاسم شدید داشته (چون عموما زنان تظاهر به ارگاسم طولانی می كنند تا شما بفهمید و ول كنید! ) اما نفس وی مثل سویچ برق ناگهان قطع شد بدانید چنین ارگاسمی مصنوعی بوده است.

لازم نیست از وی متنفر بشوید.اینكه وی به ارگاسم شدن تظاهر می كنند این معنی را نمی دهد كه وی از روی منظور چنین رفتاری انجام می دهد. بعد از سكس به وی یك جایزه اسكار برای ایفای بهترین نقش مكمل بدهید و ببینید چگونه عكس العمل نشان میدهد! اما چرا چنین كاری انجام می دهد؟ چرا زنان دست به چنین رفتاری می زنند؟

1-شاید و اصلا نمی داند كه ارگاسم چیست! بنظر عجیب می اید اما بسیارند از این گونه افراد. زنانی كه خود ارضایی نداشته و اصلا هم نیا موخته اند كه چه در سكس می خواهند و چه لازم دارند.فكر می كنند ارگاسم همان مرطوب شدن است1 چنین افرادی اصلا ارگاسم شدن را بلد نیستند.من با زنانی از این قبیل برخورد داشته ام كه واقعا نمی دانستند ارگاسم چیست. من به آنها گفتم كه می توانم برای شما این را بوجود بیاورم و باید بگویم كه موفقیتی نداشتم!

2-واژن انها دردناك میشود. بسیار ساده است.زنان در طول سكس دچار درد واژن می گردند.بسیار ساده است كه شروع به رابطه داخلی كنید و در مدت 20 دقیقه زن را به مرزی برسانید كه از درد واژن ضجه بزند و گریه كند.بسیاری از زنان دیواره ها و لبهای واژن ضعیف و لاغری دارند.این افراد عموما بسرعت زیر فشار و وزن و سرعت رابطه و آلت دارای درد می گردند و ارگاسم شدن آنها نا ممكن می شود!

3-زن تظاهر به ارگاسم می كند فقط برای اینكه شما آرام بگیرید و به خود افتخار كنید. وی در شرایط ارگاسم نیست و می داند این مسئله كه ارگاسم شود چقدر برای شما حیاتی است. پس وی دست به این رفتار میزند تا همه از این مرحله شاداب و سالم بیرون بی آیند! برای همین است كه می گویم برای ارگاسم به كسی فشار وارد نكنید. از من بپرسید خواهم گفت شما وادارش می كنید كه بخاطر شما به شما دروغ بگوید!

شما باید ذهن باز داشته باشید و با وی در این مورد صحبت كنید.از وی بخواهید كه برای شما حرف بزند و مستقیم در مورد این موضوع با هم صحبت كنید. اینكه چه چیزی می تواند وی را ارگاسم كند و شما چه می توانید باری رسیدن به آن نقطه انجام دهید. اگر شما به اندازه كافی جنتلمن باشید وی درها را برای شما خواهد گشود و برای شما توضیح خواهد داد كه چه می شود و چه باید بشود تا وی دیگر این رفتار را انجام ندهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .