همیشه به دنبال یک ارگاسم لرزه آور باشید...



1- همیشه به دنبال یک ارگاسم لرزه آور باشید
این طور نیست که زنان ارگاسمی برای رسیدن به لذت در س ک س عقب بنیشنند و دست روی دست بگذارند . بلکه آنها یقین دارند برای رسیدن به خواسته شان باید خود را از قید وبند رها کنند و وارد عمل شوند.
یک طراح وب سایت خانم Michelle Cohn  27 ساله در سانفرانسیسکو ادعا میکند : ”قطعا، بله، من در س ک س به اوج لذت میرسم؛ چرا که نه؟ برای من مسئله این نیست که ارگاسم خواهم داشت یا نه، مسئله این است که چگونه آنرا خواهم داشت . به عبارت دیگر این کمی شبیه آن است که دررستوران شما سالاد کاهو سفارش بدهی و بعد با خود فکر کنی که اگر برایم استیک بیاورند چه خوب میشود . اما آن چیزی که عاید شما میشود همان سالاد است؛ خوب، شاید دفعه بعد شان س ک س بهتری داشته باشید . پس اگر یک پروسه س ک سی برای من جواب ندهد، فعالانه یکی دیگر را امتحان خواهم کرد و اگر لازم باشد تا وقتی مشکلم حل شود به این جستجو ادامه خواهم داد."
 در کل، به نظر میرسد مردان به لذت س ک سی دست می یابند؛ پس چرا ما زنها از آن محروم باشیم؟
خا نم دکتر Barbara Keesling متخصص س ک س و نویسنده کتاب ”ارگاسم س ک سی فوق العاده“ در این باره میگوید : ”من اسم این را می گذارم اختلاف ارگاسم جنسیتی؛ مردان از نظر فیزیکی باور دارند که حتما ارضا خواهند شد و همین باور است که باعث میشود این اتفاق بیفتد .اگر زنان نیز مانند مردان، این باور بی قید و شرط را بپذیرند، من قسم میخورم که به چیزی بالاتر ازلذت دست پیدا کنند.“
-2 ذهن خود را شستشو دهید
برای تجربه کردن لذتی فوق العاده در سکس، لازم است تا از نیرومند ترین عضو س ک سی خود ؛ یعنی مغزتان کمک بگیرید.
خانم دکتر Gina Odgenمتخصص س ک س و نویسنده کتاب ”زنانی که عاشق س ک سند (قطع جیبی، 1995 )“ در این باره می گوید : ”مغز ما زنها بگونه ای طراحی شده است که دنیا را خیلی موشکافانه تر از مردها می بینیم . کوچکترین پریشانی روی صفحات ذهن ما ثبت می شود؛ که در بعضی موارد چیز خوبی است اما می تواند سبب تخریب دنیای س ک سی ما گردد.“
راه حل : ذهن خود را از نگرانی های آزاردهنده پاک کنید تا پریشانی شما به حداقل برسد وبتوانید روی لذت بردن تمرکز کنید.
-3 تمام نبوغتان را در احساساتی بودن به خرج دهید
فرض کنید بخواهید یک چیزبرگر درجه یک را (شامل گوجه، کاهو، خیارشور، پیاز، سس مایونزو خردل ) با چاقو و چنگال بخورید . غیر ممکن است، درسته؟ و شاید بنوعی هم مسخره بنظر برسد .خوب، چگونه انتظار دارید به ارگاسم طلائی دست پیدا کنید در حالیکه کمی خودتان را آزادتر نمی کنید؟
خانم Margaret Nari یک نقاش 28 ساله از نیواورلئان چنین می گوید : ”غلبه بر تابوهای س ک سی، زندگی س ک سی مرا دچار تحول کرد . من عادت داشتم از دیدن صحنه های پورنو (سکس)متنفر باشم . من بنوعی آنرا لکه ننگی برای یک زن (و حتی یک مرد ) می دانستم. اما بعدا دوست پسرم مرا متقاعد کرد که فقط یکبار دیگر امتحان کنم، می دانید که چه می گویم؟ معجزه شد ! نه تنها ارگاسمی شگفت انگیز داشتم، بلکه فهمیدم من چه آدم خوبی بودم که تماشای تصاویر پورنو مرا به انحراف نکشید . حالا من همه آنها را می بینم و شما نمی دانید که چگونه بر قله های دنیای س ک سی قرار گرفته ام.“
خانم Brenda Petermanیک دلال 25 ساله در نیویورک می گوید : ”من هر چیزی را یکبار ، امتحان می کنم . اگر بدرد س ک س من نخورد، دیگر سراغش نمی روم؛ پایان قصه . اما اگر جواب داد،تازه اول خوشبختی من است . برای کاستن از فشار روحی و جسمی، من و دوست پسرم عقیده داریم که وقتی طرفین س ک س مشغول انجام شا هکارها و نو آوریهای س ک سی خود هستند، هرگز نباید به همدیگر بخندند – با هم خندیدن خوب است، اما به هم خندیدن هرگز.“
-4 همیشه با یک مرد باشید
زنان موفق در س ک س همیشه توصیه می کنند که خانمها تجربه های س ک سی خود را تنها با یک مرد شریک شوند، تا توان جنسی و ارو تیکی آنها بیشتر و متمرکز تر گردد .
 خانم28 Megan McBrideساله و طراح داخلی از لانگ آیلند تعریف می کند : ”از وقتی که من و دوست پسرم زندگی مشترکمان را شروع کرده ایم، من در 90 درصد موارد به ارگاسم می رسم، در حالیکه میانگین دوره نامزدی من حدود 50 درصد بود . راز آن در چیست؟ خوب، حالا دیگر در طی رابطه، ما نقاط لذت یکدیگر را بطور کامل می شناسیم و کاملا راحت و آزاد به یافتن نقاط جدید ادامه می دهیم.“
-5 آن چیزهائی که جواب می دهد را دنبال کنید
این گفته قدیمی را شنیده اید که ”هرگز فراموش نمی کنید چگونه سوار یک دوچر خه شوید “ ؟این بدین خاطر است که اگرچه مغز شما ممکن است فراموش کند، اما ماهیچه های شما حافظه فیزیکی خود را حفظ می کنند . و بدین تریتب سوار شدن به قلل لذت نیز اصلا مشکل نخواهد بود .
دکتر  Keesling توضیح می دهد : ” آنچه که شما بعنوان ارگاسم احساس می کنید انقباض آ هنگین )ریتمیک) چند ماهیچه لگنی بیشتر نیست . بنابراین اگر وضعیت مطمئنی وجود دارد که سطح تحریک شما را بالا برده و حتی برای یکبار شما را به ارگاسمی مهیج رسانده است، تنها کاری که باید بکنید این است که به عقب برگردید و همان وضعیت موفق قبلی را تکرار کنید، چون علا وه بر مغز، حافظه فیزیکی بدن شما آن وضعیت را در خود ضبط کرده است.“
خانم Shelly Oppenheim 29ساله و ویرایشگر فیلم در نیویورک درباره خودش تعریف می کند: ”برای مدت طولانی من فقط با تحریک زبان یا دست ارگاسم داشتم و نه هرگز با دخول آلت. اصولا من خودم را تسلیم چنین وضعیتی کرده بودم . بعد، یک روز عصر که من و دوست پسرم روی مبل اتاق نشیمن مشغول س ک س بودیم، او از من خواست که در یک زاویه خیلی عمودیحدود 90 درجه – روی او قرار بگیرم . وقتی در این وضعیت آلتش را در من فرو کرد، من دیوانه شدم. حالا دیگر هر وقت در ارگاسم شدن به مشکل برمی خورم، به همان وضعیت برمی گردیم و همیشه هم جواب می دهد – واقعا حالت تضمین شده ای برای من محسوب می شود.“
از تمام قابلیتهای خود استفاده کنید:چه کسی می گوید که شما مجبورید بخاطر همین سکسی که دارید خدا را شکر کنید؟
 خانم Meganمی گوید : ”من پی برده ام که هر وقت نرمش شنا را انجام می دهم، لذت سکس من کمی بیشتر میشود . در حقیقت، باور کنید یا نه، من واقعا ارگاسمهای دیوانه کننده ای دارم . شاید به این خاطر باشد که بدن ورزیده ای دارم یا اصلا فیزیک بدنی من اینگونه است یا چون ماهیچه هایم را خوب بار آورده ام. کی میداند؟ کی اهمیت می دهد؟ گفتن ندارد، بالا تنه من واقعا جذاب شده است.“
-6 خوش بگذرانید ؛ زیاد بفکر اینکه حتما لذت ببرید نباشید
یک راز : سکس سرطان را شفا نمی دهد . همچنین ضامن صلح جهانی نیست یا ابرقدرتها را به زیر نمی کشد (یا هر چیز مهمی مثل اینها). نکته ایجاست که همیشه درست انجام دادن سکس اهمیت چندانی ندارد .
خانم Keesling  می گوید : ”این مثل چیزی است که مادرم عادت داشت در مورد مترو بگوید. او می گفت اگر یک قطار را از دست دادی، یکی دیگه همین دور و برهاست.“
خانم Greta Omansky  30 ساله و یکی از ارگاسمی های چیره دست از تگزاس اصرار داردسکس برای تفریح آفریده شده است . خیلی کارکشته بودن و نگران بودن در مورد آن، درست مثل این است که از خوردن یک کیک شکلاتی خوشمزه هراس داشته باشید . برای من فرقی نمی کند که آداب سکس را زیر پا گذاشته ام یا نه؛ مهم این است که واقعا خوش گذرانده باشم . معمولا پیش رفتن با شرایط جاری، همان چیزی است که آنچنان شما را به اوج می برد که در پوست خود نخواهید گنجید.“
-7 نوازش قبل از آمیزش را فراموش نکنید
حرکات زیر را زنان بعنوان کارهائی عنوان می کنند که برایشان لذت بخش است:
ماساژ پاها، مکیدن انگشت پا، گذاشتن انگشتهایش یا زبانش در فضای بین پنجه پاهایم و بطور کلی هر گونه توجه به پاهایم، اثر سکسی فوق العاده ای روی من دارد . اغلب آنچه که او روی مواضع تناسلی من انجام می دهد از درجه دوم اهمیت در ارگاسم برخوردار است .“
به نقل از خانم Shira Goldsmith 31ساله، جواهرشناس
شاید خیلی مبتذل بنظر برسد، اما من دوست دارم به باسنم بزنند . نه خیلی محکم، فقط در حدی که احساس سوزش بکنم . بعدش، من به او نشان خواهم داد که چه دختر بدی میتوانم باشم.“
به نقل از خانم Liz Sillian  22 ساله، پیشخدمت
دوست پسرم میداند، تنها کاری که باید انجام دهد این است که گردنم را بلیسد – نه بوسه های آرام، بلکه خوردن، مکیدن، و گاز گرفتن . در این لحظات واقعا به من احساس نوجوان بودن دست می دهد.“
گفته های خانم Deanne Stone 29 ساله، طراح وب سایت
وقتی شوهرم بیشتر از معمول با من خشن برخورد می کند، این کارش برایم خیلی تحریک کننده است – مرا به دیوار فشار می دهد، و لباسم را به زور درمی آورد . برای من مثل این است که احساس می کنم انتهای تمام عصبهای روی بدنم در حال انفجار است .“
گفته های خانم Marly Lavan 27 ساله، مسئول فرهنگی
نوازش در هر مرحله از روند سکس مرا دیوانه می کند – از بازی با زبانم در حین بوسیدن گرفته تا وقت صرف کردنش برای تمام بدنم، و باید آنقدر ذره ذره و آرام آرام انجام شود که من از او خواهش کنم تا آخرش ادامه دهد .“
به نقل از خانم Kim Brown 26ساله، طراح شهری.

*****************
******************
اگر می خواهید هر روز ایمیل های جذاب و دیدنی دریافت کنید در این گروه یاهوعضو شوید
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .