قبل ، هنگام و بعد از آمیزش


رعایت و انجام یکسری از نکات و مسائل در قبل ، هنگام و بعد از آمیزش جنسی ضروری است چرا که روابط جنسی مطلوب ، تأثیر مستقیم و شگرفی در روابط زناشویی دارد و پایداری روابط ، رضایت و آرامش را در زندگی مشترک به ارمغان می آورد.
قبل از آمیزش :
- 1همسران در روابط جنسیشان باید نظافت را رعایت نمایند . بنابراین لازم است که قبل از آمیزش و رابطه جنسی به حمام بروند ، نسبت به تمیزی و برطرف کردن موهای زائد اطراف آلت تناسلی، زیر بغل و سایر اندام ها اقدام کنند . از خوشبو کننده ها و عطر و ادکلن برای خوشبو کردن دهان و دندان و بدن خود استفاده نمایند.
 
2- به ظاهر خود توجه کنید . خانم حتماً قبل از شروع آمیزش خود را آرایش کند و لباسی زیبا و مناسب روابط جنسی بپوشد . آقا هم باید به زیبایی و ظاهر خود رسیدگی نمایید .
3- شوهر می تواند برای شروع رابطه جنسی پیش‌قدم شود . این پیش قدمی برای همسرتان مطلوب بوده و تمایل به ابراز بی‌علاقگی دارد تا اشتیاق شوهر خود را بسنجند. همچنین ناز کردن و عشوه آمدن از خصوصیات دلچسب خانم ها می‌باشد. البته برای تنوع و جذابیت ، بهتر است خانم ها هم گاهی ، پا پیش گذاشته و شوهرشان را غافلگیر کنند .
4- معاشقه و نوازش زوجین پیش از آمیزش امری مهم می باشد . آقا باید با معاشقه و بازی ، آلت تناسلی همسرش را برای شروع یک آمیزش کاملا آماده کند .
در هنگام آمیزش :
1- آقا باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن همسرش نماید . و همینطور خانم نیز باید در تحریک کردن شوهرش بکوشد . رابطه جنسی شما باید با آرامش و بدون هیچگونه استرس باشد . همسرتان را به عجله و هراس نیاندازید .
2- نوازش کردن از مهمترین کارها در رابطه جنسی است. ماساژ تمامی اندام خانم به او نیرو، آرامش و لذت می‌دهد و آقا را برای رابطه جنسی حریص‌تر می‌سازد.
3- آقا هر چه بیشتر بتواند با مهارت همسرش را تحریک کند ، خانم در ادامه هر کاری که شوهرش طالب باشد انجام می‌دهد.
4- استفاده از عبارات و کلمات عاشقانه به خانم آرامش و اشتیاق می‌دهد. در طول رابطه جنسی از حرف ها و جمله های محبت آمیز و تحریک کننده استفاده نمایید . زمان آمیزش ، بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است.
5- محترمانه و با نرمی با هم رفتار کنید . گاهی کمی خشن بودن ( طوری که آسیب فیزیکی و روحی نرساند )و صحبت های بی ادبانه ( نه به قصد بی احترامی و اهانت به شخصیت هم ) در هنگام آمیزش لذت بخش است.
6- سعی کنید عمل آمیزش در اواخر رابطه جنسی باشد مگر آنکه خانم از شوهرش به اصرار تقاضا کند .
7- هنگام آمیزش باید به هر روشی که خانم دوست دارد بخوابند و از روشهایی که خانم متنفر است یا رنجور می‌شود بپرهیزد. صد البته که خانم هم باید روش هایی را شوهرش برای آمیزش دوست دارد را اجرا کند . بهتر است زوجین درباره روش های آمیزش با هم صحبت و توافق داشته باشند.
8- در هنگام آمیزش بوسیدن ، لیسیدن و مکیدن لب های یکدیگر ، زبان، گردن، لاله گوش و سینه‌ها از اعمال لذت بخش و خوشایند است
9- بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که منی خود را کجا بریزید که او لذت خواهد برد .
10- تا زمانی که مطمئن نشدید که همسرتان (خانم) به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضای خود جلوگیری کنید .
11- به محض شروع ارضا از طرف خانم، شوهرش نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین زوجین است.
 بعد از آمیزش :
1- پس از ارضاشدن بلافاصله نخوابید، به هم پشت یا از هم دوری نکنید . اینگونه به رابطه جنسی خود پایان ندهید . بلکه باید همسرتان را در آغوش بگیرید ، او را نوازش کنید و صورتش را ببوسید . به همسرتان آرامش دهید تا استراحت کند . ( البته می توانید به نظافت و پاک شدن بعد از آمیزش بپردازید)
2- از همسرتان تشکر و قدردانی کنید و در گوشش دوستت دارم ، عشق خودمی ، مال خودمی و ... را نجوا کنید.
3- خوب است که نوشیدنی گوارایی تهیه نموده و برای همسر خود بیاورد . و همینطور بعد از هر آمیزش خورنی های مقوی و پر انرژی میل نمایید .
روابط جنسی و روابط عاطفی ستون های زندگی مشترک هستند . برای پایداری روابط زناشویی و سعادت در زندگی و رضایت و خوشنودی همسر باید روابط عاشقانه و جنسی مطلوب ، لذت بخش و کاملی داشت .




*****************
******************
اگر می خواهید هر روز ایمیل های جذاب و دیدنی دریافت کنید در این گروه یاهوعضو شوید

۲ نظر:

  1. عالی بودوکاربردی

    پاسخحذف
  2. ضمن تشکر اموزشهای بیشتر وکاملتر برای برا جامعه محدود ایرانی خصوصا برای اموزش اقایان مطالب بیشتری بگذارید

    پاسخحذف

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .