مشکل آقایان به هنگام رابطه جنسی


تقریبا از هر سه مرد یک نفر دچار مشکلات نعوظی است. این ناراحتی معمولا با افزایش سن پیش می‌آید اما نباید آن را با بیماری ناتوانی نعوظ اشتباه گرفت که در همه سن و سالی ممکن است رخ دهد.

مشکل آقایان به هنگام رابطه جنسی
بیشتر آقایان به هنگام رابطه ی جنسی دچار این مشکل می شوند، آیا این مشکل را می شناسید ؟

به طور کل در مردان جوان و سالم مشکلات نعوظی دلایل روانی دارند و در پی برقرار کردن رابطه مناسب، مشکلات حرفه‌ای یا خانوادگی و اضطراب پیش می‌آیند.
در میان دلایل ارگانیک می‌توان به مشکلات عروقی، عصبی، هورمونی، دیابت، برخی جراحی‌ها به ویژه سرطان پروستات اشاره کرد. سیگار، الکل چاقی و روش‌های اشتباه زندگی از جمله دیگر عوامل دخیل در این ناراحتی هستند. در مواقع استرس‌زا، هورمونی به نام کاتکولامین ترشح می‌کند که سبب تنگی عروق می‌شود. برخی از زنان گمان می‌کنند مورد علاقه همسرشان نیستند و همین امر سبب بروز مشکلات نعوظی در همسر آنها شده است.
این موضوع صحت ندارد و بحث در مورد آنها تنها سبب گوشه‌گیری مرد و جر و بحث در خانه می‌شود. در صورتی که دچار مشکلات نعوظ شدید، می‌توانید یکی دو هفته صبر کنید و بعد به پزشک مراجعه کنید اما به تعویق انداختن مراجعه به پزشک برای چند ماه صحیح نیست. گاهی مشکلات نعوظی می‌تواند دلیل بر ابتلا به ناراحتی‌های قلبی باشد پس اگر به آن مبتلا شدید با یک متخصص مشکل خود را در میان بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .