نحوه خبر دادن بارداری خود به همسرتان


- شما امروز صبح به آزمایشگاه رفته اید و در کمال ناباوری مطلع می شوید که جواب آزمایش مثبت است فوق‌العاده خوشحال می‌شوید، ضربان قلب‌تان تند می‌شود، لبخند به لب‌تان می‌نشیند و دوست دارید این خبر را به هر کسی که می‌شناسید زودتر اطلاع دهید
http://d.yimg.com/origin1.lifestyles.yahoo.com/ls/he/topic/preg/preg04.jpg
نحوه خبر دادن بارداری خود به همسرتان

نه نه موبایل را خاموش کن ! صبر کنید ! آرام باشید ! خبر بارداری را به اطرافیان دادن کار بسیار مهمی است.
همه خانم‌ها به یک شکل این کار را انجام نمی‌دهند. بعضی‌ها تا خبر را می‌گیرند به نزدیکان مثل والدین یا همسرشان زنگ می‌زنند و با شادی آن را اعلام می‌کنند. برخی از گفتن شرم دارند، مخصوصا اگر بارداری ناخواسته باشد و برخی دیگر مدت‌ها آن را گوشه ذهن‌شان مزه‌مزه می‌کنند تا بگویند.
آیا می‌دانید کی و چگونه صحیح است که خبر بارداری را به والدین، همسر، فرزندان، دوستان و آشنایان و همکاران اطلاع دهید؟ همسر در رتبه اول قرار داردجنینی که شما در شکم دارید، فرزند شما و همسرتان است، پس او نفر اولی است که حق دارد از این موضوع در اسرع وقت مطلع شود.
اصلا مهم نیست که واکنش او در لحظه نخست چگونه باشد. فراموش نکنید پدر شدن در مردها حداقل ۹ ماه طول می‌کشد. جنین شما برای همسرتان چیزی غیرقابل لمس است و احساس مسوولیتی که از زمان اطلاع از خبر بارداری شما حس می‌کنند ممکن است در نظرشان بسیار سنگین باشد!

- چند پیشنهاد برای خبردار کردن همسر:
۱) صبح صبحانه فوق‌العاده‌ای درست کنید، میز را بچینید و او را با آرامش و نوازش بیدار کنید. می‌توانید جواب آزمایشات را گوشه میز بگذارید تا خود او آن را بخواند.
۲) در یک بعد از ظهر دلپذیر کنار او بنشینید و آلبوم عکس‌های خود را همراه با همسرتان ورق بزنید. در صفحه آخر می‌توانید عکس سونوی خود را بچسبانید!
۳) از در ورودی خانه تا اتاق خواب کاغذهایی بچسبانید و روی آنها جملاتی نظیر «یک خبر مهم»، «تو به زودی….»، «پدر خواهی شد» بنویسید.
۴) یک کفش نوزاد بخرید و آن را در یک جعبه کادو کنید، بعد روی روبان آن کارتی گذاشته و بنویسید «یک نی‌نی کوچولو، هدیه به مهربان‌ترین بابای دنیا»
۵) یک SMS به همسرتان بفرستید و در آن بنویسید: «تبریک ۳=۱+۱» و یا بنویسید مژده : جمع من + تو می شه سه
۶) روی شکم‌تان با ماژیک بنویسید: «سلام بابا، من اینجام» و وقتی همسرتان به خانه بازگشت از او بخواهید پیراهن‌تان را بالا زده و نگاهی به دل‌تان بیندازد.دیگر فرزندان در اولویت هستند ولی خیلی سریع به آنها اطلاع ندهید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .