تعداد رابطه جنسی و تعداد دفعات آن چگونه است؟

رابطه جنسی باید براساس اصول معقول و انسانی صورت گیرد تا هر یک از زوجین به نحو شایسته و درست از گرایشات جنسی خود بهره گیرند. در ارتباطات جنسی هیچگاه نباید خللی بوجود آید چه در غیر این صورت احتمال بروز مشکلات و مسائل حاد بیشتر می شود و بنیان زندگی را مورد تهدید قرار می دهد.
 برای حفظ ارتباط جنسی باید معقولانه کوشش کرد و در صورت وقوع اختلالی در این روابط تا آنجایی که امکان دارد کم و کیف موضوع را مورد بررسی قرار داد. ارتباط معقول رابطه جنسی نشانه عشق و علاقه عمیقی است که بین زن و شوهر وجود دارد. باید از این عامل پیوند دهنده همچون سایر عوامل به نحو موثر استفاده کرد. باید با شناخت نارسایی ها و رفع آن این رابطه را مستحکم کرد چون ارتباط جنسی چیزی نیست که میتوان به سادگی از کنار آن گذشت. تعداد دفعات ارتباط جنسی بستگی مستقیمی به فرهنگ، قدرت جسمانی روحی و عوامل دیگر دارد. اما بطور کلی در عمل جنسی افراط و تفریط پسندیده نیست. تعداد دفعات نزدیکی در واقع نمی تواند راضی کننده باشد، بلکه ارضاء و لذت بیشتر مطرح است. اگر در عمل جنسی افراط شود برای دو طرف زیان آور است و کمترین ضرر آن ایجاد بی علاقگی و عدم اشتیاق و تحریک پذیری برای نزدیکی است، هر چه فاصله دو عمل بیشتر باشد میل و اشتیاق بیشتر بوده و عمل نزدیکی با لذت بیشتر انجام می شود. بهترین روش این است که جنبه تعادل رعایت شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .