نقش زن در رساندن مرد به ارگاسم چه می تواند باشد؟

نکته دیگر اینکه خانمها دربعضی موارد عنوان می کنند که علیرقم تمام تلاشی که کرده اند نتوانسته اند زوج را مجاب و راضی کنند . آنها گاهی مجبورند (الکی!) عنوان کنند که زوج آنان دارای قدرت بالای جنسی است! و آنها توان پاسخگویی به آن را ندارند
در صحبتهای آنان این جمله مدام به چشم می خورد که " تمام توانم را برای ارضای وی انجام داده ام و هرچه خواست کردم اما رابطه به سمت تکراری شدن و مکانیکی شدن رفت و در انتها نیز خبر دار شدم که همسرم با زن دیگه ای رابطه دارد! " در واقع با توضیحی که از ارگاسم در مردان عنوان شد اکنون باید یکی از دلایل این اتفاق برای این دسته از زنان کاملاٌ روشن شده باشد که با وجود تمام کارهایی که انجام داده اند نتوانسته اند ارگاسم کاملی برای وی بسازند. آنها نتوانسته اند فتیش و رفتارهای جنسی خواسته شده در مرد را شناسایی کنند و خود در صدد انجام آن بر بیایند. مرد همواره گفته و زن همکاری کرده! این یعنی تحمیلی از سوی مرد به زن که در این مورد این تحمیل به هیچ عنوان برای مرد دوست داشتنی نیست. زنهای بسیاری هستند که در طول رابطه آرام و حرف گوش کن رابطه را انجام می دهند و فکر می کنند که رفتار صحیحی دارند! در حالیکه رابطه را بسمت مرگ سوق می دهند. یکی از دلایل اینکه در بعد از ازدواج مردان با وجود داشتن همسربه خود ارضایی روی می آورند همین مورد می باشد. یعنی زن نتوانسته مرد را کامل کند و در نتیجه فتیشها و خواستهای یک مرد همواره در پستوی ذهنش خاک خورده است! رابطه برای وی پاسخ خوبی نبوده است. مرد در نهان همسر را مقصر می داند اما از بیان آن خودداری می کند. وی برای پاسخگویی به خود , تلاش برای ساخت وضعیت و لحظات دلخواه از طریق خود ارضای می کند. اگر جسورتر باشد ممکن است که نگاهی به بیرون از خانه هم بیاندازد! شاید آنجا آسمان آبیتر باشد! من متاسفم برای زنانی که سکس را وظیفه می دانند....

متاسفم برای آنهایی که سکس را یک پاداش می دانند . و برای آنهایی که همه چیز را فداکاری برای دیگری می پندارند و چیزی را برای خود نمی خواهند و نمی پندارند! متاسفم برای افرادی که با شجاعت ( و به اعتقاد من حماقت! ) عنوان می کنند که از سکس متنفرند یا علاقه و کششی به آن احساس نمی کنند. تمام این افراد در زندگی بسرعت می توانند باعث شوند که موارد یاد شده بالا بسمت آنها هجوم بیاورد. جدا از این مسائل نکته دیگر این است که یکی از دلایلی که مردان بدیدن فیلمهای پورن علاقه نشان می دهند همین مسئله است.
چراکه هنرپیشه های جنسی دقیقاٌ می توانند دست بروی رفتارهایی بگذارند که می تواند نقاط حساس رفتارهای ارگاسمی در مردان تلقی گردد. به هر حال جمع بندی از پاراگراف بالا این نکته را بیان می کند که در ارگاسم مردان یکی از دلایل حساس حرارت و نحوه رفتاریست که زن از خود نشان می دهد. شناسایی این رفتارها نیز یکی از چیزهای است که زن باید در انجام آن تلاش کند. اینکه زن در رابطه شرکت جوید و همه چیز را پایان یافته تلقی کند حماقتیست که در زندگی بهای آن پرداخته خواهد شد. ارگاسم ناقص موردی است که مردان را عصبی خواهد کرد.
مردان بشما نخواهند گفت چراکه خود نیز شاید ریشه اش را دقیق نشناسند. پس در رفتارها دقیق شوید. اگر زوج شما دارای خلقی بد و متفاوت با گذشته گردیده , اگر وی با کوچکترین حرفی از کوره در می رود و اگر نسبت به گذشته در زمینه انجام روابط جنسی بی تمایل یا کم تمایل شده , اگر ترجیح می دهد که بیشتر زمان خود را سر کار بگذراند و اگر شما دلیل خاصی برای این رفتارها تا بحال پیدا نکرده اید اندکی بیشتر سطور بالا را بخوانید و بیاندیشید. شاید اشکال از شماست!
*****************
******************
اگر می خواهید هر روز ایمیل های جذاب و دیدنی دریافت کنید در این گروه یاهوعضو شوید



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .