توصیه هایی به خانمها برای ارتباط ج.ن.س.ی با همسرانشان

شاید صحبت كردن در مورد این موضوع خیلی سخت و آزاردهنده باشد و از نظر شما پرداختن به آن امری غیر ممكن . اما بهتر است حقیقت را فراموش نكنیدكه از آنجا كه این موضوع نقش حیاتی و پایه دركیفیت و بقای زندگی زناشویی شما دارد ، پس بهتر است قبل از رسیدن به نقطه بحرانی و ناامید كننده بادیدی باز به این مسئله نگاه كنید و صادق باشید .




 همه ما دوست داریم كه زندگی زناشویی ما با گذشت زمان رونق خود را حفظ كند و هر روز بیشتر از روز قبل صمیمت و محبت همسر خود را شاهد و ناظر باشیم. اما این به شرط آن است كه كمی درمورد روابط خود تجدید نظر كنیم و به كیفیت آن بیاندیشیم . در ادامه بعضی از اشتباهات رایج بانوان در ارتباط زناشویی و نزدیكی با همسرانشان پرداخته می شود و راه حل و پیشنهاد مناسب ارائه می شود . امید است كه بعد از خواندن مقاله و با كمی تامل و همت شاهد تغییر و رضایت بزرگ در زندگی خود باشید.
-1چرا شما پیشگام نمی شوید! چرا تصور می كنید كه شما در ارتباط و نزدیكی با همسرانتان تنها نقش دوم و تابع را باید بازی كنید. چرا تصور می كنید كه اگر میلی وجود دارد تنها باید از طرف آنها بروز پیدا كند و شما پاسخ دهید. بسیاری از مردان تصور می كنند كه این پیشگامی همیشگی از طرف آنها به این معناست كه همیشه شما میل كمتری در این زمینه دارید. همین امر به مرور زمان تردید آنها را برای نزدیك شدن به شما بیشتر می كند و متعاقب آن از دریافت بزرگترین هدیه عشق محروم خواهید شد. بهتر است این مرتبه شما نیز محبت و اشتیاق خود را با پیشگام شدن در این زمینه نشان دهید. هیچ گاه تصور نكنید كه ممكن است ترد شوید و یا تقاضای شما رد شود. مطمئن باشید كه همسر شما به قدر كافی سورپریز و هیجان زده خواهد شد و بعلاوه خود شما تجربه ای جدید از این رابطه را لمس خواهید كرد كه بی تردید جالب خواهد بود.

-2
در مورد ظاهر خود نگران نباشید. فكر كردن در مورد اینكه در طول فرآیند امیزش و نزدیكی ممكن است چگونه به نظر برسید سبب می شود كه از درك و دریافت لذت آن محروم شوید. به شما توصیه می كنم كه هیچ گاه در این لحظه های ناب و غیر قابل بازگشت به چربی بد فرم شكم خود فكر نكنید و یا بابت آرایش صورت خود نگرانی به دل راه ندهید.فقط روی فعالیت خود متمركز شوید و سعی كنید لذت باید و شاید را با تمام وجود دریافت كنید. همسران شما دوست دارند كه در حین نزدیكی شما خود را كاملا رها كنید. داشتن اشتیاق ، انرژی و علاقه و تفكر منعطف در این رابطه برای مردان از هر چیز دیگری ارزشمندتر است.
-3تصور نكنید كه امیزش و نزدیكی برای مردان امری ساده و سطحی و بی ثبات است. برعكس برای بسیاری از مردان آمیزش و نزدیكی فعالیت بسیار مهمی به حساب می آید، پس ارزش آن را از نظر مردان كم تصور نكنید. در حقیقت بیش از 50 % زنان و 52% از مردان بعد از یك مرتبه نزدیكی و تجربه كردن آن به فكر دوام و بقای ارتباط خود خواهند بود. پس مطمئن باشید كه مردان نیز افرادی رمانتیك خواهند بود. بهتر است تا اینجا دو اشتباه بسیار رایج را مرور كنیم. اینكه مردان اصلا رمانتیك نیستند و این كه زنان هیچ علاقه ای به آمیزش و نزدیكی ندارند.
-4تصور نكنید كه همیشه مردان آماده و مشتاق آمیزش هستند.مطمئنا بسیاری از پسران نوجوان در هر زمان آماده و مشتاق آمیزش هستند ولی مردان نه.فشار ناشی از مسائل زندگی نظیر كار ، خانواده و هزینه ها سبب می شود كه میل و اشتیاق آنها در كل كاهش یابد. شاید این موضوع از نظر زنان باور نكردنی باشد و این عدم علاقه گه گاه به آمیزش را امری مختص خود می دانند و این اشتباه است. مشكل بزرگ در این رابطه زمانی اهمیت می یابد كه زنان تصور می كنند عدم حوصله از جانب آنها برای آمیزش موقتی است و ربطی به علاقه آنها به مردانشان ندارد و آنها همچنان مردان خود را دوست دارند ولی اگر مردی در این رابطه اظهار بی حوصلگی كند سریعا تعبیر به عدم علاقه وی می كنیم. اینكه دیگر ما را دوست ندارد . در حالیكه او فقط در حال حاضر علاقه و حوصله ای برای آمیزش و نزدیكی ندارد .
-5 چرا همسرانتان را راهنمایی نمی كنید. بهتر است بدون رودربایستی و كاملا صریح در مورد آنچه كه در این رابطه دوست دارید و یا نه صحبت كنید. این بهترین راهی است كه می توانیم به لذت و رضایت شاید و باید دست یابیم .هیچ مردی نمی تواند بدون راهنمایی همسر خود رضایت او را در این رابطه جلب كند.اجازه دهید كه او بداند شما به چه چیز علاقه دارید.مردان خیلی دوست دارند كه رضایت شما را شاهد باشند.
-6اگر به شما پیشنهاد تازه ای می دهند ناراحت نشوید. بعد از مدتی كه از ارتباط زن و مرد می گذرد این امری طبیعی است كه برای ایجاد تنوع امری تازه پیشنهاد شود. این كه مردان مایل به انجام كاری جدید هستند و یا تجربه ای تازه به این معنا نیست كه آنها از شما و زندگی خود دیگر راضی نیستند. هرگز این پیشنهاد جدید را به خود ربط ندهید. در ثانی شما مجبور نیستید كه هر آنچه كه همسرتان پیشنهاد می كند بپذیرید. اگر این پیشنهاد تازه برای شما غیر معقول و غیر جالب و ناراحت كننده به نظر رسید خیلی راحت و صریح بگویید و او را متقاعد كنید.البته بهتر است كاملا صمیمانه و از روی محبت احساس خود را بیان كنید. و اگر این امر تازه تنها به دلیل تازگی برای شما چندان سهل نیست بیش از اندازه خود را درگیر آن نكنید. اجازه دهید بداند كه شما به زمان بیشتری نیاز دارید

خرید محصولات زناشویی و بهداشتی با مجوز بهداشت

جالب و آموزنده از همه جا و همه چیز

*****************
******************
اگر می خواهید هر روز ایمیل های جذاب و دیدنی دریافت کنید در این گروه یاهوعضو شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .