چرا همسرم به من نمی گوید "دوستت دارم"؟

او همیشه رک و صریح عشقش را به شوهرش ابراز می کرد و الان از اینکه شوهرش نسبت به او بی احساس است احساس ناامیدی کرده. چرا؟


سوال: من دیوانه وار عاشق همسرم هستم. ما مدتی است که با هم زندگی مان را شروع کرده ایم. مشکل این است که او به من نمی گوید دوستت دارم درحالیکه من بارها این جمله را به او گفته ام. شوهرم به من می گوید من به تو علاقه زیادی دارم و این علاقه مندیم را در رفتارم به تو نشان می دهم. او خیلی محتاطانه رفتار می کند.

اما وقتی من از او می پرسم چرا به دوست داشتنش اعتراف نمی کند می گوید هرزمانی که این کار را انجام دهد، دوست داشتن از بین می رود. آیا من غیر منطقی هستم؟ آیا من باید او را وادار به ابراز علاقه و گفتن دوستت دارم کنم یا باید به او اجازه دهم که احساساتش را به صلاحدیدش ابراز کند؟
جواب: شما نمی توانید کسی را به زود وادار به ابراز علاقه نسبت به شما کنید. اگر من به جای شما بودم، او را به حال خودش می گذاشتم. از توجه و دقت او به شما و همچنین ابراز علاقه او در رفتارش لذت ببرید. هرزمان که او آمادگی اش را داشته باشد مطمئن باشید که به شما می گوید. آیا دوست دارید که او دوستت دارم را بدون اینکه واقعیت داشته باشد به شما بگوید؟ اگر نه، پس صبر کنید.

خرید محصولات زناشویی و بهداشتی با مجوز بهداشت

جالب و آموزنده از همه جا و همه چیز

*****************
******************
اگر می خواهید هر روز ایمیل های جذاب و دیدنی دریافت کنید در این گروه یاهوعضو شوید
http://asia.groups.yahoo.com/group/bia2nazanin/join

۲ نظر:

  1. سلام خانم كاري،وب زيبايي داريد و بسيار استادانه است،تبريك ميگم،من هم دارم وبلاگي مثل شما درست ميكنم اما هر چه سعي ميكنم درست نميشه،
    http://largerboxshop.blogspot.com/
    ممنون ميشم اگر به سوالاتم پاسخ بديد:
    1-از چه فونتي و با چه شماره اي استفاده ميكنيد؟
    2-قسمت (برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید)را چطوري در داخل پستها به وجود آورديد چون من هر چه سعي ميكنم تمام مطالب يك پست،در همان صفحه مياد
    موفق باشيد

    پاسخحذف
  2. سلام خانم كاري،يادم رفت كه در نظر قبلي خودم را معرفي كنم،مشهدي پور هستم.موفق باشيد

    پاسخحذف

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .