آیا می دانید ناتوانی جنسی باعث چه بیماری مهمی می شود؟

آیا می دانید ناتوانی جنسی باعث چه بیماری مهمی می شود؟
محققان آلمانی اعلام کردند ناتوانی جنسی می‌تواند نشانه بسیار مهمی برای حملات قلبی و حتی مرگ باشد.
این محققان با انجام مطالعاتی روی هزار و 519 مرد که به بیماری‌های قلبی دچار شده بودند متوجه شدند افرادی که به ناتوانی جنسی دچار هستند با احتمال دو برابر بیش‌تر به حمله قلبی و مرگ دچار می‌شوند.
به همین دلیل محققان دانشگاه سارلند به مردانی که به این عارضه دچار هستند توصیه می‌کنند حتما از لحاظ سلامت قلبی مورد معاینه قرار بگیرند تا از حمله قلبی و مرگ در امان بمانند.
هم‌چنین تعدادی از کارشناسان معتقدند پزشکان باید از بیماران بالای 40 سال خود در مورد وضعیت فعالیت جنسی آن‌ها سوال بپرسند زیرا این موضوع می‌تواند به پیش‌بینی خطر ابتلا به حمله قلبی کمک بسیار شایانی کند.


این تحقیقات روی مردان از 13 کشور جهان انجام شده و وضعیت سلامت قلب و فعالیت‌های جنسی آن‌ها مورد مطالعه قرار گرفته تا به ارتباط بین آن‌ها پی برده شود.
دانشمندان با انجام این تحقیقات متوجه شدند مردانی که به ناتوانی جنسی دچار هستند با احتمال دو برابر بیش‌تر به حمله قلبی دچار می‌شوند ، با احتمال 10 درصد بیش‌تر سکته مغزی می‌کنند و با احتمال 20 درصد بیش‌تر نسبت به سایر مردان ممکن است به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شوند.

پروفسور مایک کربای یک پزشک متخصص در مورد بیماری‌های قلبی و عروقی در این باره گفت : متاسفانه بسیاری از بیماران در مورد ناتوانی‌های جنسی خود با پزشک صحبت نمی‌کنند و مهم‌ترین دلیل آن نیز احساس خجالت و شرمساری است. این در حالی است که آن‌ها نمی‌دانند ممکن است با این کار سلامت و حتی جان خود را به خطر بیندازند.به هر حال این وظیفه پزشک است که با طرح سوالات مناسب از بیمار خود به طور کامل به خطراتی که ممکن است برای او پیش بیاید پی ببرد.

خرید محصولات زناشویی و بهداشتی با مجوز بهداشت

جالب و آموزنده از همه جا و همه چیز

*****************
******************
اگر می خواهید هر روز ایمیل های جذاب و دیدنی دریافت کنید در این گروه یاهوعضو شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده واميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .